کد خبر : 1327899 | 04 خرداد 1395 ساعت 01:18 | 286.7K بازدید | 38 دیدگاه

زلزله نویدکیا، طوفان و ادعای کعبی در ضیافت مهمان‌محور فردوسی‌پور

گزارش کامل برنامه نود در شب افشاگری‌ها

برنامه شب گذشته عادل فردوسی پور که با توجه به پایان لیگ بیشتر محوریت ان را مهمانان برعهده داشتند با افشاگری های جالبی همراه بود. از طارمی که عنوان کرد به خارج می رود تا نویدکیا که رازهای مگوی زردپوشان را برملا کرد و کعبی با ادعاهای جالبش!

گزارش کامل برنامه نود در شب افشاگری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته اش بیشتر برنامه اش را اختصاص به حضور مهمانانی داد که هر کدام صحبت های جالبی را مطرح می کردند. طارمی از آرزویش برای حضور در خارج از فوتبال ایران و ترک پرسپولیس گفت و نویدکی نیز از دلایل اختلافاتش با استیماچ و فرکی پرده برداشت و کعبی هم از دلیل کنار رفتنش از تیم ملی به دلیل اینکه می خواستند بازوبند را به فرد دیگری بسپارند خبر داد. مشروح برنامه نود و ویدیوهای مربوط به آن را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.


آیتم اول – نظرسنجی


آیتم اول برنامه نود اختصاص به نظرسنجی درباره نتیجه فینال جام حذفی داشت و مخاطبان باید نتیجه این بازی را پیش بینی می کردند.


آنچه در برنامه امشب خواهید


برنامه امشب نود آیتم های زیر را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.


- صعود نفت آبادان به لیگ برتر
- گفتگو با مهدی طارمی
-  بررسی مشکلات سپاهان


آیتم ویژه – حضور در برزیل ایران


گزارشگران برنامه نود با حضور در آبادان به تهیه گزارشی جالب توجه از صعود نفت آبادان به لیگ برتر پرداختند. مشکلاتی که این تیم داشت و صحبت با هواداران و بازیکنان و مسوولان این تیم از بخش هایی بود که در این آیتم در نظر گرفته شده بود.


- شور حال هواداران نفت آبادان برای صعود تیم شان و حضور در استادیوم برای تشویق این تیم در بازی آخر جزو بخش اول این گزارش بود.
- بخش بعدی این گزارش اختصاص به گفتگو با کادر فجرسپاسی داشت که با ذکر خاطره ای از حضورشان در آبادان همراه شد.
- شور و حال هواداران آبادانی در استادیوم این تیم در دمای بالای 50 درجه و درخواست عجیب هواداران این تیم از محمدحسین میثاقی برای نمایش این گزارش در برنامه "فوتبال 120" با توجه به اینکه تیم خود را خارجی و برزیلی می دانستند از نکات جالب توجه این بخش بود.
- حضور پرشور هواداران در استادیوم که باعث شده بود آنها پشت نیمکت تیم مهمان نیز حضور داشته باشند و با اعتراض کلانتری و تیم مهمان همراه شده بود از دیگر بخش های این گزارش بود.

 

شور و هیجان آبادانی ها از لیگ برتری شدن نفت

 

بخش ویژه – مهدی طارمی؛ فراز و فرود


در این بخش عادل فردوسی پور آیتم ویژه ای برای مهدی طارمی، آقای گل این فصل لیگ برتر در نظر گرفته بود، بخشی با فراز و فرودهای یک ستاره؛ موقعیت های عجیب که گل شد و موقعیت هایی عجیب تر که از دست رفت. به همراه پنالتی هایی که این ستاره برای تیمش گرفت و البته فرصت هایی که از نقطه پنالتی از دست داد.
طارمی که در این برنامه روبروی عادل فردوسی پور حاضر شده بود در ابتدای صحبتش گفت: اول خدا را شکر می کنم که قسمتم این شد که از سه سال پیش که پادگان بودم و بعد در لیگ یک بازی کردم. آقای دایی مرا دید و به پرسپولیس آورد. فصل اولم خوب کار کرده بودم و امسال هم عزمم را جزم کرده بودم تا آقای گل شوم.
او در مورد فراز و فرودهایش در این فصل گفت: قبول دارم و البته شاید سنم کم بود. بازیکنان بزرگ دنیا هم شاید در طول فصل همیشه در اوج نباشند. خدا را شکر که توانستم آقای گل شوم و البته شرمنده هواداران شدم.
طارمی در مورد عملکرد بدش در بازی پایانی گفت: ما از ابتدای فصل بد بودیم و امتیازات و فرصت های زیادی را از دست دادیم. بعد از آن امتیازات خوبی را کسب کردیم. اما تیم ها در بازی های پایانی همه مقابل ما دفاعی بازی می کردند. بازی با نفت ما قهرمانی را از دست دادیم و البته بازی با راه آهن استرس زیادی داشتیم. تماشاگران خوبی آمده بودند اما همین تماشاگران استرس ما را زیاد کرده بودند.
آقای گل لیگ برتر در واکنش به این سوال عادل فردوسی پور که بعد از دربی چرا فصل را رها کرد و بد بازی کرد گفت: یک بازی محروم بودم و در برابر نفت فکر نمی کردیم آنها 11 نفره مقابل ما دفاع کنند. خودم به شخصه قبول دارم کمی بد بازی کردم اما اگر بازی ها ادامه داشت مطمئنا بهتر می شدم.

وی ادامه داد: بازی با ملوان من پنالتی گرفتم اما نمره خوبی به من داده نشد. شما انتظار دارید من همیشه گل بزنم. باید بگذارید تجربه کافی نداشتم. امسال خیلی تجربه کسب کردم و برای سال های آینده ام مطمئنا خوب خواهد بود.

 

1113980

 

طارمی در مورد اینکه چطور پنالتی می گیرد گفت: پنالتی و سبکی که برای گرفتن آن دارم به هرحال هنر است. اما بعضی از داوران بعد از آنالیزی که صورت دادید بد متوجه شدند و فکر می کردند من قصد فریب دارم.
وی در ادامه حرف هایش گفت: کار کردن در پرسپولیس سخت است و هواداران توقع دارند و البته توقع شان بیجا نیست و پرسپولیس بهترین تیم آسیاست.
طارمی در مورد اینکه چرا اینقد فرصت سوزی می کرده گفت: موقعیت هایی که از دست می دادم بیشترشان را خودم از دست دادم. شاید به این خاطر بود که خودم آنها را درست می کردم و انرژی زیادی را صرف می کردم و باعث می شد تا فرصت را از دست بدهم. در مورد بازی با استقلال اهواز هم حدود 6 موقعیت گل از دست دادم و به این خاطر بود که بعد از اردوی تیم ملی در شرق آسیا و تفاوت ساعت دچار مشکل شدم. شاید اگر فرصت هایم و پنالتی ها را از دست نمی دادم یک رکورد خوب به دست می آوردم.

طارمی در مورد دلیل قهرش بعد از اینکه در ابتدا پنالتی دیدار با استقلال به او داده نشد گفت: رامین یکی از دوستان خوبم است اما من دو گل زده بودم و دوست داشتم هت تریک کنم. بازی دربی و تاریخی می شد. بچه ها هم گفتند به رامین بزند و کمی عصبی شدم. در زمان گل رامین هم خودم خوشحال شدم و در مورد پاس گلی که به محسن مسلمان هم دادم چون او کاملا در موقعیت صد در صد قرار داشت.
مهاجم پرکارت پرسپولیس در مورد کارت زردهای پیاپی اش در این فصل گفت: بعد از اینکه آیتم مربوط به پنالتی ام نشان داده شد همه روی من نظر منفی داشتند و کارت زرد می دادند.

او در واکنش به سوالی درباره جدایی اش از پرسپولیس گفت: نمی خواهم بازارگرمی کنم اما چند پیشنهاد دارم. باید تشکر کنم از هواداران پرسپولیس که حمایت کردند از من در روزهای بد و خوبم. روزهای خوبی در پرسپولیس داشتم اما به این نتیجه رسیدم که در فصل پیش رو اگر پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشم بروم. چند تیم پیشنهاد دادند و طی یک ماه آینده مشخص خواهد شد.
طارمی ادامه داد: من با همه بزرگان فوتبال که مشورت کردم مثل آقای دایی و کریمی همه گفتند باید بروی. در اردوی تیم ملی هم از بازیکنان مشورت گرفتم و همه موافق رفتنم به اروپا بودند.
او در مورد دوری اش از حواشی گفت: من هیچ وقت گذشته ام را یادم نرفته و خدا دوستان خوبی به من داده که همیشه پشتیبانم هستند. همیشه سعی می کنم دور از حاشیه باشم. شاید در حین بازی کارهایی کنم اما آن مربوط به فوتبال است. بازی با صبا با احمد نوراللهی هم اتاق بودم. صبح ها برای ریکاوری می رویم اما حدود 5 دقیقه دیر رفتیم که برانکو ناراحت شد.

وی ادامه داد: خیال همه راحت باشد و من هیچ وقت وارد حاشیه نمی شوم.

طارمی در مورد اینکه گفته بود بزرگ تیم است و اعتصاب کرده بودند اینطور توضیح داد: من خودم را در حد بزرگی تیمی به اندازه پرسپولیس نمی دانم و ...
وی در پایان از پدر و مادرش بابت زحماتی که برای او کشید تشکر کرد و از پدرش نیز که وظیفه مربیگری او را برعهده داشت تشکر ویژه ای کرد.

 

مهدی طارمی؛ پدیده این فصل لیگ برتر

 

گفتگو صمیمی با مهدی طارمی

 

حضور در کنار احسان فتاحی


بهادر امیری، دیگر گزارشگر برنامه نود با حضور در کنار احسان فتاحی، بازیکن سپاهان که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند به گفتگو پرداخت.


او که تلاش چشمگیری برای مبارزه با این بیماری به خرج داده در مورد ان گفت: من روحیه ام را از انرژی ای که دوستانم به من می دهند و اگر امید باشد می توان به همه مشکلات غلبه کرد و ... .


فتاحی که با توجه به هزینه سرسام آوری که مبارزه با این بیماری برای او به همراه داشته گفت: خب شرایط خیلی سخت است و دوستان تماس گرفتند و همه پیگیری کردند.


بازیکن سابق تیم سپاهان که اکنون در رده پایه ها به مربیگری در این باشگاه مشغول است درخواست کرد با توجه به بار روانی که اسم شیمی درمانی دارد اسم ان را تغییر دهند تا شرایط برای مبارزه با ان راحت تر شود.

 

آخرین وضعیت سلامتی حسام فتاحی

 

نویدکیا رازهای مگوی سپاهان را افشا کرد


 کاپیتان پرافتخار سپاهان در ابتدای صحبت هایش گفت: مشکلات من ابتدا با آقای فرکی شروع شد. آقای فرکی به جای آقای کرانچار آمدند و خواستند من در مراسم معارفه شان صحبت کنم. من گفتم ما همه فعلا از رفتن آقای کرانچار ناراحت هستیم و ایشان یک جنتلمن بودند و ما اکنون نمی توانیم بگوییم از حضور شما خوشحال هستیم یا ناراحت.
وی ادامه داد: ما بعد از بازی با سیرجان که اتفاقاتی خاص را به همراه داشت به اردوی تهران امدیم. ایشان هر روز ما را ساعت 11 صبح تمرین می دادند تا فردا همه آزاد بودند. تا روز بازی که ارنج تیم را اعلام کنند و جلسه آنالیز را برگزار کنند. کمک های تهرانی ایشان حضور نداشتند و فردا در راه استادیوم کمک های ایشان گوشه اتوبان وارد اتوبوس شدند و...
نویدکیا گفت: من به عنوان کاپیتان تیم شرایطم با این مسائل غیر حرفه ای جور در نمی آید. سال ها با ایشان همکاری کرده بودم و در تیم ملی با ایشان بودم. در بازی با گل گهر دچار مصدومیت شده بودم و احساسم این بود که اگر بخواهم با ایشان کار کنم و این مسائل را ببینم اتفاقی خوبی نخواهد افتاد. به ایشان مسیج دادم و گفتم نمی توانم.
وی ادامه داد: گذشت تا روزی که آقای زاغی نژاد گفتند بیا به تیم کمک کن. آقای فرکی هم گفت بیا به من کمک کن تا من سهمیه بگیرم و میخواهم بروم که آن اتفاقات افتاد و قهرمان شدیم. بعد از قهرمانی ایشان مرا بغل کرد و گفت حلال کن و .... اما بعد از آن آقای زاغی نژاد گفتند او دوست دارد یک فصل دیگر در سپاهان باشد. اما من می دانستم در هیات مدیره ایشان را نمی خواستند.
نویدکیا در ادامه صحبت هایش گفت: آقای خلیلیان از من نظرم را خواستند  که من گفتم اگر می توانی برانکو یا اسکوچیچ را بیاوری که خوب است. من در باشگاه می دانستم کس دیگری را می خواهند جای او بیاورند و من همه این ها را به آقای فرکی گفتم. آقای خلیلیان گفتند برانکو نمی شود که من فهمیدم می شود و نمی خواستند! بعد از آن رفتند با آقای فرکی توافق کردند و ... و من گفتم مبارک باشد. بعد از آن آقای خوروش گفتند فلانی وقتی می گویند پول نداریم با آقای فرکی قرارداد سنگین بستند. قراردادی 2 میلیاردی با آقای فرکی بستند و از ما خواستند پول قراردادمان را کم کنند. آقای فرکی اما بعد از این مسائل گفتند من 500 میلیون تخفیف دادم و در یک برنامه تلویزیونی گفتند اگر من قهرمان لیگ و آسیا می شدم حدود 2 میلیارد می شد اما چطور امسال می توانست با قراردادی یکساله قهرمان آسیا شوند؟
کاپیتان سپاهان در واکنش به این سوال که چطور اینقدر برای دخالت در موضوع مدیریت باشگاه دستش باز بود گفت: من قبول دارم بازیکن هستم اما تا وقتی از من نخواستند من کاری نکردم. چطور آقای فرکی از من کمک خواستند. من درباره همه این مسائل توضیح می دهم. من هیچ وقت نگفتم چرا با فلان بازیکن قرارداد بستی و چرا اینقدر گرفتی. در مورد علی احمدی هم باید بگویم نباید هیچ وقت با بازیکنی مثل دستمال کاغذی برخورد کرد. گاهی بازیکن جور باشگاه را می کشد و گاهی باشگاه باید به بازیکن کمک کند. آقای احمدی زنش فوت کرد و بعد از ان پدرش و شرایطی داشت که نمی توانست از اصفهان خارج شود. حسین فرکی چون زورش به هادی عقیلی نرسید نباید روی علی احمدی خالی می کرد. چرا ایشان باید به من بگوید رحمان احمدی و هادی عقیلی را نمی خواهم.
وی در مورد اینکه چرا در ابتدای فصل برای فرکی که قهرمان شده بود این مشکلات پیش امد گفت: من نمی خواستم با ایشان کار کنم. وقتی ایشان تیم را تمرین می دادند به من زنگ زدند و من می دانستم ایشان در زمان تمرین موبایل را با خود همراه نمی آورد و می دانستم احمد سجادی به من زنگ زده است و من هیچ وقت رابط نمی خواهم و اگر ایشان کاری داشتند خودشان مستقیم صحبت می کردند.
نویدکیا در اعتراض به اینکه چرا او اینقدر در کار فنی و مدیریتی تیم دخالت می کنند گفت: مگر شما کاملا حرفه ای عمل می کنید؟ چطور یک گزارشگر می آید از کار فنی گوآردیولا و ... ایراد می گیرد و در نقش کارشناس حاضر می شود. مشکل ما اینها نبود. آنها می خواستند از من کمک بگیرند تا بازیکنان قراردادشان را پایین بیاورند. آقای فرکی هم گفتند من 300 تومن قراردادم را کم می کنم و خوشحال شدم و در جلسه گفتم آقای فرکی از شما هم تشکر می کنم که قراردادتان را کم کردید که ایشان ناراحت شدند و گفتند من کم نکردم. البته ایشان در پایان جلسه گفتند حالا که شما گفتید اشکال ندارد و برو به بازیکنان بگو تا قرارداد آنها نیز کم شود. خیلی از بازیکنان این کار را کردند و ما به اردوی ترکیه رفتیم و ...

 

1113981

 

وی ادامه داد: بعد از اینکه از اردوی ترکیه بازگشتیم به من گفتند که آقای فرکی قبول نکرده قراردادشان را کسر کنند. در فوتبالی که سپاهان با 10 تا جامی که دارد یک یا دو بازیکن مشکل درست کنند باید جام های شان را دور بریزند.
فردوسی پور در ادامه بار دیگر با اعتراض به بازیکن سالاری در سپاهان نویدکیا را به واکنش واداشت: من وقتی برگشتم آقای فرکی گفتند امکان دارد به من کم بازی برسد. من اما گفتم قرار نیست بازی کنم و من فقط می خواهم کمک کنم. او صلاح می دانست که مرا بازی دهد یا ندهد. شما می توانید به این بگویید بازیکن سالاری و حتی خبرنگاران تهرانی این را بگویند.

او در ادامه صحبت هایش گفت: کسانی پشت سر من صحبت هایی کردند. به طور مثال آقای چرخابی صحبت کردند که بازیکن سالاری و ... . آقای چرخابی خودتان از من خواستید که از شما حمایت کنم تا به باشگاه بیایید. شما از استیماچ حمایت می کردید پس چرا تا استعفا داد در کمیته فنی قبول کردید. آقای ابرقویی نژاد که می گویند بازیکن سالاری غوغا می کند و ... اما خودشان از من خواستند که به تمرین بیایم و شاید از این ناراحت است که گفتند به من هم پیشنهاد دادند مدیرعامل شوم و واکنش مرا ندیدند ناراحت شدند. آقای کربکندی که از من انتقاد می کنید امسال چند مربی در لیگ برتر و لیگ دسته اول مربیگری می کند؟ شما هم مثل برخی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال که جایی کار نمی کنند و منتظر تا اتفاقی بیفتد و روی نیمکت سپاهان یا ذوب اهن بنشینند. آقای کفعمی که می دانم چرا از دستم ناراحت هستند. 10-12 سال پیش از من خواستند به باشگاه ذوب بروم که من قبول نکردم. ایشان مصاحبه کرده بودند که من افتخارم این است که استیماچ را حفظ کردم الان چرا صحبت نمی کنند و شده اند حامی حسین فرکی!
نویدکیا ادامه داد: آقای کفعمی بعد از بازی با صبا در فصل قبل که آن اتفاقات افتاد شما پیامک ها را به من نشان دادید که فلانی و ... انتقاد کردند. آقای کفعمی اگر شما خیلی مرد بودید همان موقع حرف بزنید.
او در مورد مشکلاتش با استیماچ گفت: خیلی ها می گویند من در کار او دخالت کردم اما یک نفر بیاید و بگوید من در کار فنی اش دخالت کردم. محمود کریمی بیاید و شهادت بدهد و بگوید من صحبتی فنی کرده ام یا خیر. اولین صحبت درباره هادی به وجود امد و او رفت و باشگاه و امد گفت هادی اخراج! او در بازی اولین برابر راه اهن که مسوول من بودم بردیم، در بازی دوم بازی کردم و بردیم و در بازی سوم هم گفتند نمی خواهم و من گفتم همراه تیم می توانم باشم و بازی نداد و باختیم.
نویدکیا ادامه داد: در بازی بعدی 10 دقیقه گرم کردم و بعد گفت نمی خواهد برگشتم روی نیمکت و همین منوال در چند بازی بعدی هم ادامه داشت اما من هیچ واکنشی نداشتم. مشکل از آنجا شروع شد که قبل از بازی با سایپا به من گفت می خواهم بروم استعفا بدهم تا شما سرمربی شوی. گفتم به من ربطی ندارد و من بازیکن هستم و شما مربی. اولین بحث ما به 25 اسفند و بازی با پاختاکور بود. بازی بعدی برابر ملوان بود و به ما گفتند تیم 6 روز تعطیل و بعد از ان یک روز تعطیل. وقتی به تمرین آمدم دوباره یک روز تمرین و یک روز استراحت و ... . قبل از بازی هم ایشان یک روز در تمرین حضور نداشتند و وقتی پرسیدیم گفتند برای بازی خیریه و دوستانه به انگلیس رفته. وقتی بازگشت من به او گفتم فکر نکنی ما آدم های احمقی هستیم و هیچ تیمی قبل از بازی مهم اینگونه تیم را رها نمی کند.
وی ادامه داد: بعد از ان و وقتی باختیم در تمرین بگو و بخند بود و من به بازیکنان گفتم هیچکس نباید بخندد و وقتی تیم باخته باید شرمنده باشیم و... او پرسید چه شده و من به مترجم گفتم به او بگو.
نویدکیا در ادامه صحبت هایش گفت: گذشت تا گفتند قرار است استیماچ فقط در کنار تیم باشد و مسائل تیم به من سپرده شود اما وقتی در جلسه با استیماچ حضور یافتم او گفت خیلی از شما ممنونم که شما قبول کردید کمک من باشید. من گفتم من اصلا چنین چیزی نیست و به هیچ عنوان نمی خواهم در کنار شما باشم. با آقای باقریان نیز صحبت کردیم. قرار شد فردا با آنها صحبت کنیم.  
وی ادامه داد: من سر میز شام و وقتی ایشان برخلاف همیشه اسامی و ترکیب بازی برابر استقلال را اعلام کرده بودند در صحبت با بازیکنان به آنها گفتم تا وقتی من هستم اجازه نمی دهم آقای باقریان و استیماچ کاری به این تیم داشته باشد. برای چه آقای باقریان مرا فراخوانده تا به تهران بیایم و مشکل تیم را حل کنم.  اما جالب اینجاست که فقط آقای باقریان در جلسه حضور داشتند و آقای استیماچ با ترک اردو در بازی حساس با استقلال اردو را ترک کرده بودند و به همراه مدیربرنامه هایش و دوستش به رستورانی رفته بودند تا شام بخورند. جالب اینکه واو به واو حرف های من در تمرین در سایت ورزش سه کار شده بود!

وی در صحبت های پایانی خود گفت: شاید به آقای ویسی هم بگویند محرم را بازی ندهد اما من دست ایشان را باز می گذارم. سپاهان نیاز به ادم های قوی دارد. اینکه چطور آقای استیماچ را آوردند، کسی که هیچ جا موفق نبوده هم بماند. وقتی با آقای سلطان حسینی صحبت می کردیم حرفی از دهانش خارج شد که من فهمیدم شرایط کارم سخت است. من به خاطر اشتباهاتم در این فصل از همه مردم اصفهان عذر می خواهم. من باید فقط مثل همه بازیکنان فقط پولم را می گرفتم و متاسفانه برعکس عمل کردم. هر کاری کردم برای دلم خودم کردم. یک عمر تلاش می کردند بهترین تیم شهرستانی باشند اما روزگاری فوق العاده داشتیم. برای فصل آینده هم می خواهم بازی کنم و هر تیمی که شرایط مناسب داشته باشد در لیگ برتر یا لیگ دسته اول بازی خواهم کرد و می خواهم از سپاهان فاصله بگیرم. آقای فرکی بهترین حرف را درباره من زد و زمان ماهیت هر فرد را نشان می دهد و امیدوارم همینطور باشد و ماهیت من نیز مشخص شود.

 

صحبت های جنجالی نویدکیا در مورد حواشی تیم سپاهان

 

مهمان ویژه – حسین کعبی


حسین کعبی، بازیکن جنوبی فوتبال کشورمان که سابقه حضور در تیم ملی، پرسپولیس، استیل آذین و... را در کارنامه دارد و حضور در باشگاه لسترسیتی را نیز تجربه کرده به برنامه نود آمد و پاسخگوی عادل فردوسی پور بود.
به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی در ابتدای صحبت هایش درباره حضورش در لستر گفت: قضیه حضور در این باشگاه اینطور بود که نیم فصل در پرسپولیس بودم و آرزوی خیلی هاست که در لیگ انگلیس بازی کنند. من با باشگاه صحبت کردم و به توافق رسیدیم و اصلا به مسائل مالی فکر نمی کردم. بدشانسی هم در فوتبالم زیاد بود و وقتی در این تیم بودم مربیان زیادی عوض شدند و مربی اولی خیلی به من علاقه داشت. در 5 بازی اول آی تی سی من دیر رسید و باشگاه پرسپولیس همکاری نمی کرد و اگر بازی می کردم خیلی چیزها را ثابت می کردم.
وی در مورد روزهای اول حضورش در فوتبال گفت: زمانی که امدم بازیکنان بزرگی بودند که نمی توانستیم سرمان را بالا بگیریم و حتی برای دوش گرفتن باید کلی منتظر می ماندیم.
حسین کعبی در ادامه خاطراتی از دوران حضورش در فوتبال و زندگی سخت خانوادگی اش گفت.
او در ادامه درباره دلیل بازی نکردنش گفت: الان کل فوتبال را دلالان می بندند. کسی که می آید اینجا حرف می بزند باید صادقانه حرف بزند. من اهل هیچی نیستم، نه اهل قلیان و نه اهل آب معدنی! شاید با چند نفر دعوا کرده باشم اما به خاطر پیراهنی است که برتن دارم. اگر سیاست داشتم شاید اکنون نیز بازی می کردم.
کعبی گفت: جایی نشستم که یک دلال گفت فلانی بیاید و او 300 میلیون بدهد و بازی کند. این تیم لیگ برتری و شهرستان است. اسم تیم را نمی اورم چون حوصله شکایت و ... ندارم. من دلم کاملا پر است. خونسرد بودم اما الان چند وقت است که اینطور عصبی شده ام.
او در مورد مشکلاتی که در تیم ملی داشت نیز اینطور توضیح داد: یک تورنمنتی در قطر بود که کاملا مرا محو کرد. خیلی ها می گفتند این بیش از حد بازی ملی اش بالا می رود و رکورد تیم ملی را می زدم و خیلی ها با این مخالف بودند. بازیکن و مربی نبودند اما نمی شود گفت. من دنبال بازی ملی نیستم اما اگر بودم نمی توانستم رکورد ملی را بزنم؟
کعبی در مورد کنار گذاشته شدن از سوی ویسی در استقلال خوزستان گفت: وقتی او مرا جزو 7 بازیکنی که از تیم کنار گذاشت یکی از دوستان به او زنگ زد و او گفت اگر بخواهم کعبی را برگردانم باید همه را برگردانم. او گفت کعبی برایم خوب بازی کرد و واقعا همینطور بود و من همه جا جز گلر و دفاع آخر برای تیمش بازی کردم.
او در مورد اینکه چرا از تیم ملی توسط افشین قطبی کنار گذاشته شد گفت: می خواستند به زور بازوبند کاپیتانی را از من بگیرند و من این را افتخار خودم می دانم و هیچ وقت اما زیر حرف زور نمی روم. من برای جواد نکونام احترام قائلم و حتی با او مشورت می کنم.
کعبی درباره اینکه در مورد سن او حرف و حدیث زیادی وجود دارد گفت: این برنامه ثبت احوال است؟ اگر نیاز به این باشد من شناسنامه ام را می آوردم. سن من در فدراسیون وجود دارد. مگر رونی در چند سالگی به تیم ملی دعوت شد؟ او چون خارجی است خوب است؟ من شاید بامزه باشم و بامزه حرف بزنم. وین رونی هم صغر سن است چون در 16 سالگی به تیم ملی آمد؟ بگذارید واقعیت را بگویم من متولد سال 64 هستم. اینقدر کثافکاری در این فوتبال است و شما به شناسنامه و سن من گیر می دهید؟

 

گل های خاطره انگیز حسین کعبی

 

 

حاشیه های جالب همراه با حسین کعبی

 

گفتگو جذاب و شنیدنی با حسین کعبی


حضور مربیان تیم های صعود کرده به لیگ برتر


در بخش دیگر برنامه نود که امشب بیشتر مهمان محور بود سرمربی دو تیم نفت آبادان و ماشین سازی که موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند حضور یافتند.
رسول خطیبی و نادر دست نشان که موفق شدند به همراه ماشین سازی و نفت آبادان به لیگ برتر صعود کنند به برنامه نود امدند و درباره شرایط تیم خود و دسته اول و این صعود صحبت کردند.
می توانید صحبت های این دو مربی در بخش ویدیوی ورزش سه مشاهده فرمایید.


جنجال محرومیت مهدی رحمتی


مهدی رحمتی با توجه به اتفاقات دیدار با تراکتورسازی از همراهی تیمش در دو بازی محروم شده و جالب اینکه کمیته انضباطی محرومیت او را به بازی های لیگ ارجاع داده است و در این رابطه براتی، کارشناس حقوقی صحبت هایی انجام داد که مشروح آن را می توانید در ویدئوی ورزش سه مشاهده فرمایید.
 

در پایان این نظرسنجی مخاطبان برنامه با اختلاف یک درصدی استقلال را برنده فینال جام حذفی دانستند.

 

تحلیل رای کمیته انضباطی درباره مهدی رحمتی

دیدگاه‌ها