کد خبر : 1327909 | 03 خرداد 1395 ساعت 23:25 | 95.6K بازدید | 0 دیدگاه

خودم موقعیت درست کردم و خودم هم خراب‌شان کردم

طارمی: دایی و کریمی گفتند به اروپا بروم

طارمی که در دومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر گذاشته بود اکنون به دنبال حضور در اروپاست و صریحا اعلام کرد در فصل آینده پیراهن این تیم را برتن نخواهد کرد.

طارمی: دایی و کریمی گفتند به اروپا بروم

به گزارش "ورزش سه"، در این بخش عادل فردوسی پور آیتم ویژه ای برای مهدی طارمی، آقای گل این فصل لیگ برتر در نظر گرفته بود، بخشی با فراز و فرودهای یک ستاره؛ موقعیت های عجیب که گل شد و موقعیت هایی عجیب تر که از دست رفت. به همراه پنالتی هایی که این ستاره برای تیمش گرفت و البته فرصت هایی که از نقطه پنالتی از دست داد.


طارمی که در این برنامه روبروی عادل فردوسی پور حاضر شده بود در ابتدای صحبتش گفت: اول خدا را شکر می کنم که قسمتم این شد که از سه سال پیش که پادگان بودم و بعد در لیگ یک بازی کردم. آقای دایی مرا دید و به پرسپولیس آورد. فصل اولم خوب کار کرده بودم و امسال هم عزمم را جزم کرده بودم تا آقای گل شوم.


او در مورد فراز و فرودهایش در این فصل گفت: قبول دارم و البته شاید سنم کم بود. بازیکنان بزرگ دنیا هم شاید در طول فصل همیشه در اوج نباشند. خدا را شکر که توانستم آقای گل شوم و البته شرمنده هواداران شدم.


طارمی در مورد عملکرد بدش در بازی پایانی گفت: ما از ابتدای فصل بد بودیم و امتیازات و فرصت های زیادی را از دست دادیم. بعد از آن امتیازات خوبی را کسب کردیم. اما تیم ها در بازی های پایانی همه مقابل ما دفاعی بازی می کردند. بازی با نفت ما قهرمانی را از دست دادیم و البته بازی با راه آهن استرس زیادی داشتیم. تماشاگران خوبی آمده بودند اما همین تماشاگران استرس ما را زیاد کرده بودند.


آقای گل لیگ برتر در واکنش به این سوال عادل فردوسی پور که بعد از دربی چرا فصل را رها کرد و بد بازی کرد گفت: یک بازی محروم بودم و در برابر نفت فکر نمی کردیم آنها 11 نفره مقابل ما دفاع کنند. خودم به شخصه قبول دارم کمی بد بازی کردم اما اگر بازی ها ادامه داشت مطمئنا بهتر می شدم.

 

وی ادامه داد: بازی با ملوان من پنالتی گرفتم اما نمره خوبی به من داده نشد. شما انتظار دارید من همیشه گل بزنم. باید بگذارید تجربه کافی نداشتم. امسال خیلی تجربه کسب کردم و برای سال های آینده ام مطمئنا خوب خواهد بود.

 

طارمی در مورد اینکه چطور پنالتی می گیرد گفت: پنالتی و سبکی که برای گرفتن آن دارم به هرحال هنر است. اما بعضی از داوران بعد از آنالیزی که صورت دادید بد متوجه شدند و فکر می کردند من قصد فریب دارم.


وی در ادامه حرف هایش گفت: کار کردن در پرسپولیس سخت است و هواداران توقع دارند و البته توقع شان بیجا نیست و پرسپولیس بهترین تیم آسیاست.


طارمی در مورد اینکه چرا اینقد فرصت سوزی می کرده گفت: موقعیت هایی که از دست می دادم بیشترشان را خودم از دست دادم. شاید به این خاطر بود که خودم آنها را درست می کردم و انرژی زیادی را صرف می کردم و باعث می شد تا فرصت را از دست بدهم. در مورد بازی با استقلال اهواز هم حدود 6 موقعیت گل از دست دادم و به این خاطر بود که بعد از اردوی تیم ملی در شرق آسیا و تفاوت ساعت دچار مشکل شدم. شاید اگر فرصت هایم و پنالتی ها را از دست نمی دادم یک رکورد خوب به دست می آوردم.

 

طارمی در مورد دلیل قهرش بعد از اینکه در ابتدا پنالتی دیدار با استقلال به او داده نشد گفت: رامین یکی از دوستان خوبم است اما من دو گل زده بودم و دوست داشتم هت تریک کنم. بازی دربی و تاریخی می شد. بچه ها هم گفتند به رامین بزند و کمی عصبی شدم. در زمان گل رامین هم خودم خوشحال شدم و در مورد پاس گلی که به محسن مسلمان هم دادم چون او کاملا در موقعیت صد در صد قرار داشت.


مهاجم پرکارت پرسپولیس در مورد کارت زردهای پیاپی اش در این فصل گفت: بعد از اینکه آیتم مربوط به پنالتی ام نشان داده شد همه روی من نظر منفی داشتند و کارت زرد می دادند.

 

او در واکنش به سوالی درباره جدایی اش از پرسپولیس گفت: نمی خواهم بازارگرمی کنم اما چند پیشنهاد دارم. باید تشکر کنم از هواداران پرسپولیس که حمایت کردند از من در روزهای بد و خوبم. روزهای خوبی در پرسپولیس داشتم اما به این نتیجه رسیدم که در فصل پیش رو اگر پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشم بروم. چند تیم پیشنهاد دادند و طی یک ماه آینده مشخص خواهد شد.


طارمی ادامه داد: من با همه بزرگان فوتبال که مشورت کردم مثل آقای دایی و کریمی همه گفتند باید بروی. در اردوی تیم ملی هم از بازیکنان مشورت گرفتم و همه موافق رفتنم به اروپا بودند.


او در مورد دوری اش از حواشی گفت: من هیچ وقت گذشته ام را یادم نرفته و خدا دوستان خوبی به من داده که همیشه پشتیبانم هستند. همیشه سعی می کنم دور از حاشیه باشم. شاید در حین بازی کارهایی کنم اما آن مربوط به فوتبال است. بازی با صبا با احمد نوراللهی هم اتاق بودم. صبح ها برای ریکاوری می رویم اما حدود 5 دقیقه دیر رفتیم که برانکو ناراحت شد.

وی ادامه داد: خیال همه راحت باشد و من هیچ وقت وارد حاشیه نمی شوم.

طارمی در مورد اینکه گفته بود بزرگ تیم است و اعتصاب کرده بودند اینطور توضیح داد: من خودم را در حد بزرگی تیمی به اندازه پرسپولیس نمی دانم و ...
وی در پایان از پدر و مادرش بابت زحماتی که برای او کشید تشکر کرد و از پدرش نیز که وظیفه مربیگری او را برعهده داشت تشکر ویژه ای کرد.

دیدگاه‌ها