کد خبر : 1327986 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:18 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید بتوانیم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم

گل‌محمدی: اصفهانی‌ها به ورزشگاه بیایند

سرمربی ذوبی ها درباره بازی این تیم در آسیا گفت با تیم خیلی خوبی بازی داریم و تیم حریف یکی از قدرت‌های خوب آسیا به شمار می‌رود، بازی مقابل العین برای همه سخت است در دیدار فردا نخستین هدف ما عدم دریافت گل است،

گل‌محمدی: اصفهانی‌ها به ورزشگاه بیایند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین گفت: در دیدار رفت توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و فکر می کنم تساوی یک بر یک می تواند یک نتیجه ایده آل برای ما باشد، البته ما می دانیم که بازی اصلی ما باقی مانده و هنوز صعود نکرده ایم.


او ادامه داد: بازیکنان ما در آسیا بسیار عالی بودند و در زمین هر کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند و در دیدار فردا نیاز به هواداران ذوب آهن و اصفهان داریم.


سرمربی ذوبی ها درباره حریف خود در این بازی گفت: با تیم خیلی خوبی بازی داریم و تیم حریف یکی از قدرت‌های خوب آسیا به شمار می‌رود، بازی مقابل العین برای همه سخت است در دیدار فردا نخستین هدف ما عدم دریافت گل است، باید تمرکز دفاعی خوبی را در دیدار فردا داشته باشیم و بازیکنان کلیدی این تیم را به خوبی مهار کنیم.


گل محمدی در این باره ادامه داد: تیم حریف بازیکنان خوب زیادی دارند و ما باید بتوانیم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم، بازیکنان تیم حریف در خط حمله خطرناک هستند و باید با یک بازی بسته و تحت فشار قرار دادن حریف را مهار کنیم.


وی در رابطه با نتیجه این بازی گفت: هدف اصلی ما تساوی بدون گل نیست و اولویت تمرکز ما در فاز دفاعی است، تیم جوان و با انرژی را داریم که در فاز دفاع و حمله می‌توانند بسیار موثر باشند.


سرمربی ذوبی ها خاطرنشان کرد: از مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و اعضای هیات مدیره این باشگاه تشکر می کنم که همیشه از این تیم حمایت کرده اند، امیدوارم مردم خوب اصفهان نیز حمایت کنند و با حضور در ورزشگاه و تشویق تیمشان باعث صعود ذوب آهن به مرحله بعدی شوند. این صعود افتخاری برای مردم و باشگاه محسوب می شود که با همکاری هواداران و بازیکنان و اعضای تیم به دست می آید.


گل محمدی در پایان درباره محروم و مصدوم‌های تیمش در دیدار فردا گفت: بازیکن محروم ما هادی محمدی است و مصدوم مهدی رجب‌زاده بوده که روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت داشت و اگر احتیاج باشد از حضور این بازیکن استفاده می‌کنیم.

دیدگاه‌ها