کد خبر : 1328019 | 04 خرداد 1395 ساعت 13:31 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

به غیر از ماشین سازی که با خطیبی تمدید کرد

لیگ یکی‌ها همچنان سرمربی ندارند

دو تیم لیگ یکی صعودکرده به لیگ برتر هنوز تکلیف سرمربی خود را روشن نکرده اند.

 لیگ یکی‌ها همچنان سرمربی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه حدود 10 روز از پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال می گذرد اما دو تیم صعود کرده به دسته بالاتر هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده اند.


تیم پیکان که با علیرضا مرزبان از چند هفته قبل از پایان رقابت ها صعودش به لیگ برتر قطعی شد، صحبت هایی برای تمدید قرارداد با این مربی انجام داده بود اما در نهایت توافق حاصل نشد و مرزبان راهی خونه به خونه بابل شد. پس از این اتفاق، مسئولان پیکان با مربیان مختلفی وارد مذاکره شده اند اما هنوز توافق نهایی برای انتخاب سرمربی جدید باشگاه انجام نشده است.


درباره صنعت نفت آبادان اوضاع کمی متفاوت است. این تیم با نادر دست نشان توانست به لیگ برتر برسد. در روز های گذشته مسئولان نفت آبادان بارها از ماندگاری دست نشان صحبت کردند و این مربی شب گذشته در برنامه نود هم از علاقه اش برای تمدید قرارداد سخن گفت. با این وجود به نظر می رسد مشکلاتی که بر سر راه نفت آبادان در تامین منابع مالی وجود دارد، باعث شده تا دست نشان به طور رسمی قراردادش را تمدید نکند. درباره سرمربی آینده نفت هنوز به طور قطعی چیزی مشخص نیست و دست نشان نیز نمی تواند قاطعانه بگوید سرمربی این تیم در لیگ برتر خواهد بود.


در این میان ماشین سازی تبریز از این حیث بهتراز دو تیم دیگر صعود کرده عمل کرد. مسئولان این باشگاه با تمدید قرارداد رسول خطیبی، برنامه های خود برای آینده را مشخص کرده اند و قرار است نقل و انتقالات باشگاه نیز ظرف یکی، دو روز آینده مشخص شود.

دیدگاه‌ها