کد خبر : 1328106 | 04 خرداد 1395 ساعت 19:07 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی: باید از مهدی تاج عذرخواهی شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،گفت: وکیل سامانه پیامکی که امروز باشکایت از سازمان لیگ فوتبال، مهدی تاج را به دادگاه کشاند پس از شنیدن صحبت های رئیس وقت سازمان لیگ فوتبال قانع شده است.

عابدینی: باید از مهدی تاج عذرخواهی شود.

  به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایرنا، امیر عابدینی روز سه شنبه،گفت:باید از مهدی تاج به خاطر شکایت نادرست عذرخواهی شود.

 

عضو هیات رییسه سازمان لیگ،گفت: سامانه پیامکی 3090 در شکایت خود خواهان این بوده که ما با دیگر سامانه پیامکی ( 6090 ) همکاری نکنیم درحالی که قرار داد همکاری با این سامانه قبل از آغاز همکاری با 3090 بوده است. سئوال من این است که دوستان ما در این شرکت چرا درست و به موقع به مردم اطلاع رسانی نکردند که بابت عضویت در این سامانه و ارسال پیامک ،ماهانه 6 هزار تومان از هر مشترک دریافت خواهند کرد و درآمد واقعی این سامانه چقدر است.

 

وی تصریح کرد: گفته می شود 115 میلیاد تومان تاکنون درآمد سامانه پیامکی از تبلیغات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بوده است اما حق این دو باشگاه به درستی از سوی سامانه پیامکی پرداخت نشده است. سازمان لیگ از باشگاه های خود حفاظت می کند اما برخی واسطه ها هستند که اینگونه مشکلات را رقم می زنند.

 

عابدینی اظهار کرد: مهدی تاج به عنوان رئیس وقت سازمان لیگ فوتبال امروز در دادگاه به خوبی از منافع سازمان لیگ دفاع کرده و وکیل شرکت شاکی نیز صحبت های رییس فدراسیون فوتبال را پذیرفته است.

 

وی افزود: قرارداد سازمان لیگ با 6090 قبل از همکاری با 3090 بوده و ادعای شاکی منطقی نیست.

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، امروز (سه شنبه) به دلیل شکایت یکی از سامانه‌های پیامکی که پیش از این با سازمان لیگ به عنوان اسپانسر قرارداد همکاری داشته در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.

 

دلیل شکایت سامانه پیامکی این عنوان شده که پیش از این با سازمان لیگ به عنوان اسپانسر قرارداد بسته اما این سازمان به تعهداتش در قبال سامانه پیامکی عمل نکرده و قرارداد جدیدی را با سامانه دیگری منعقد کرده است.

دیدگاه‌ها