کد خبر : 1328110 | 04 خرداد 1395 ساعت 19:32 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گفت و گوی ویسی در اصفهان

مهم سپاهان است نه عبدالله ویسی ها!

ویسی می گوید حتی اگر از من نوعی هم خوششان نمی‌آید باز هم حواسشان به تیم باشد و اشتباه روی اشتباه نیاورند که آسیبش هم به تیم سپاهان نرسد.

مهم سپاهان است نه عبدالله ویسی ها!

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایمنا عبدالله ویسی در گفت و گویی پس از حضورش در اصفهان بعد از قبول مربی گری سپاهان گفت: می‌خواستم شروع کارم در اصفهان از جایی باشد که حرمت زیادی برای آن قائل هستم. شهدا قهرمانان اصلی ما هستند و وظیفه خودم دانستم که کارم در اصفهان و سپاهان را با یک کار فرهنگی آغاز کنم.این شد که با مسئولان، مدیریت و کارکنان باشگاه در گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا کردیم و کارمان را با همبستگی که با شهدا داریم و با کمک از روح پاک شهدا آغاز می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم راه خوبی را از همین‌جا شروع کنیم و ادامه دهیم و انشالله در خدمت مردم اصفهان باشیم و روح شهدا را که ورزشکاران زیادی در بین آن‌ها بوده است، شاد کنیم.


ویسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمان شروع برنامه‌هایتان در سپاهان از چه زمانی است، بیان کرد: برنامه‌ها مشخص شده و در دست باشگاه است. تمرینات را از 25 خردادماه شروع می‌کنیم.دستیارانم را هنوز مشخص نکرده‌ایم. من تمام حرف‌هایم را در کنفرانس‌های خبری که قبل و بعد از بازی‌ها برگزار می‌شود توضیح می‌دهم.


سرمربی تیم قهرمان لیگ پانزدهم تصریح کرد: چون سپاهان قدمت بسیار زیاد و تماشاگران دوآتیشه زیادی دارد، از هواداران و تماشاگران سپاهان خواهش می‌کنم برایشان عبدالله ویسی‌ها مهم نباشند و تیم سپاهان مهم باشد و تمام توانشان را برای تیم بگذارند، حتی اگر از من نوعی هم خوششان نمی‌آید باز هم حواسشان به تیم باشد و اشتباه روی اشتباه نیاورند که آسیبش هم به تیم سپاهان نرسد.

 

دیدگاه‌ها