کد خبر : 1328193 | 05 خرداد 1395 ساعت 10:03 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

ماموریت قلعه‌نویی تمام شد؟

در شبی که تیم امیر قلعه‌نویی خیلی بهتر از النصر امارات کار کرد و به برتری رسید، باخت سنگین بازی رفت آنها را در رسیدن به مرحله بعد ناکام گذاشت تا این مربی چهره ناآرامی داشته باشد.

ماموریت قلعه‌نویی تمام شد؟

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی پس از آنکه هدایت تراکتورسازی را در دست گرفت تیمی برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهیا کرد که در 6 بازی 4 پیروزی و دو باخت داشت که البته شکست بازی پایانی را می‌توان به دلیل بی‌انگیزگی آنها بابت قطعی بودن صدرنشینی‌شان عنوان کرد.

 

سرمربی تراکتورسازی وشاگردانش که در هفته‌های پایانی لیگ برتر هم درخشیدند و به رده چهارم جدول دست یافتند، هفته گذشته در عین ناباوری، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با نتیجه 4 بر یک واگذار کردند که باید این را هم اشاره کرد در آن مسابقه موقعیت‌های بسیار زیاد گلزنی داشتند و دو پنالتی نیز به سود آنها اعلام نشد.

 

آنها شب گذشته برای جبران این شکست 80 هزار هوادار را پشت سر خود می‌دیدند ولی بعد از به ثمر رساندن سومین گل هرچه زدند به در بسته خورد تا قلعه‌نویی اینطور آشفته و نگران در کنار زمین رژه برود و شاید بیشتر از هر چیز به فکر چگونه رقم خوردن باخت 4 بر یک‌شان در بازی رفت بوده باشد.

 

قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی پس از این دیدار از هر کسی که فکرش می‌رسید حلالیت طلبید؛ از عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و اعضای کادر فنی گرفته تا هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز که از او حمایت کردند.

 

نحوه صحبت‌های سرمربی تراکتورسازی نشان داد شاید بازی با النصر آخرین حضور او در جمع تبریزی‌ها باشد و این مربی مسیر دیگری را برای ادامه فعالیتش در فوتبال ایران انتخاب کند.

دیدگاه‌ها