کد خبر : 1328195 | 05 خرداد 1395 ساعت 10:05 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار رحمانی، سعید آقایی، خلیل زاده و ... آزاد شدند

ورود سربازان تراکتور به بازار نقل و انتقالات

با بسته شدن پرونده این فصل رقابت های باشگاهی برابر تراکتورسازان جمعی از ستاره های سرباز و سرشناس این تیم با اتمام دوران خدمت آزاد شدند تا شاه ماهی بازار نقل و انتقالات تابستانی لقب بگیرند.

ورود سربازان تراکتور به بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، برتری 3-1 در آخرین بازی رسمی فصل مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست شکست سنگین دور رفت برابر حریف اماراتی را جبران کند تا تبریزی ها در عین شایستگی از رسیدن به بزرگ ترین افتخار آسیایی خود بازبمانند. نتیجه ای که پایانی تلخ بر حضور جمعی از ستاره های سرباز این تیم رقم زد تا برخی از آنها با چشمانی اشک بار زمین را ترک و با طرفداران پرشور آذری خداحافظی کنند.


با این اتفاق نفراتی مثل بختیار رحمانی ، سعید آقایی ، سینا عشوری، شجاع خلیل زاده، علی حمودی و ... با اتمام دوران خدمت سربازی مشکلی برای جدایی از تراکتورسازی ندارند تا از امروز نام آنها به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده و شایعات پیرامون وتیم آینده آنها بیش از پیش شود. البته از این جمع چند نفر با تیم های سابق خود قرارداد دارند و باید تکلیف خود را با تیم هایی مثل سپاهان و ذوب آهن روشن کنند اما برخی دیگر بازیکن آزاد هستند و مشکلی برای پیوستن به تیم های دیگر ندارند از جمله بختیار رحمانی و سعید آقایی که گویا از دو تیم پرطرفدار پایتخت پیشنهاد جدی دارند.


نکته تلخ تر برای تبریزی ها اینجاست که علاوه بر سربازان تعداد دیگری از بازیکنان کلیدی شان در این فصل هم با اتمام قرارداد تصمیم به ترک تبریز گرفته اند نفراتی مثل خالد شفیعی، آلویس نانگ، آگوستو سزار و کارلوس کاردوسو برزیلی و ... تا از هم اکنون نگرانی ها بابت وضعیت تیم محبوب آذربایجان در فصل آتی به اوج خود برسد.

دیدگاه‌ها