کد خبر : 1328242 | 05 خرداد 1395 ساعت 11:41 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای فوتبالیست های ایرانی

لیگ قطر از فصل آینده 12 تیمی می‌شود

شنیدن این خبر می تواند برای آن دسته از بازیکنان ایرانی که نقشه کشیده بودند تا ظرف سال های آتی به جمع لژیونرهای قطری اضافه شوند، ناراحت کننده و شوک آور باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت های لیگ ستارگان قطر از سال 2013 با 14 تیم برگزار شد تا فوتبال باشگاهی این کشور هم در مسیر حرفه ای تر شدن گام بردار حالا روسای فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفتند تنها بعد از سه فصل دوباره تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها را کاهش داده و لیگ را از سال آینده با 12 تیم برگزار کنند.

 


این تصمیم در پی آن گرفته شد که آنالیزها و گزارش های ارائه شده به کمیته فنی مسابقات در فدراسیون فوتبال قطر چندان رضایت بخش نبود و آنها را مجاب کرد تا برای بالا بردن کیفیت بازی ها از تعداد تیم ها کاسته و بیشتر به بالا بردن سطح مسابقات بیاندیشند از همین رو امسال قرار است به جای دو تیم 4 تیم از لیگ ستارگان قطر سقوط کنند تا از فصل آتی بازی ها با 12 تیم برگزار شود.

 


به این ترتیب اوضاع برای آن دسته از بازیکنان ایرانی که نقشه کشیده بودند تا برای درآمد بیشتر به فوتبال قطر بروند، سخت تر از قبل خواهد شد چون با کم شدن تعداد تیم های قطری در لیگ ستارگان درصد حضور احتمالی ایرانی ها در تیم های باشگاهی این کشور هم تا حد زیادی کاهش یافته و مالکان متمول این باشگاه با وسواس بیشتری بازیکن خارجی به خصوص از ایران جذب خواهند کرد.

 

1114445

دیدگاه‌ها