کد خبر : 1328267 | 05 خرداد 1395 ساعت 13:11 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

بیانیه کانون هواداران ملوان بندرانزلی

حال و روز فوتبال شمال ایران به هم ریخته است

به زودی امتیاز تیم نفت تهران به فروش می رسد و تیم دیگری جایگزین زردپوشان در لیگ برتر خواهند شد، ملوان بندرانزلی یکی از تیم هایی است که اظهارتمایل کرده تا این امتیاز را بخرد و بار دیگر در لیگ برتر حضور یابد.

حال و روز فوتبال شمال ایران به هم ریخته است

به گزارش "ورزش سه"، پس از حرف و حدیث های روزهای اخیر مبنی بر فروش امتیاز نفتی ها، ملوانان یکی از تیم هایی هستند که تصمیم گرفتند در این مزایده شرکت کنند، هواداران این تیم که اخیرا تنها تیم شهر خود را سقوط کرده می بینند اقدام به انتشار بیانیه ای کردند. بیانیه کانون هواداران ملوان بدین شرح است:


حال و روز فوتبال شمال ایران به هم ریخته است، ملوان آخرین امید خطه سرسبز ایران بود که به راحتی راهی دسته اول شد. خرید و فروش امتیاز تیمهای لیگ یکی که به لیگ برتر صعود میکنند یا باشگاههایی که قصد تیمداری ندارند همیشه در بین اهالی فوتبالی موافقان و مخالفانی دارد. شاید در سالهای اخیر موافقان و مخالفان این موضوع در همه بحث هایی که در مقابل هم داشتند به همه فواید و مضررات آن اشاره نکرده باشند و شاید آنانی که همیشه پیش قدم می شدند اولویت شان مطرح کردن مقاصد سیاسی و گروهی خود بوده و مخالفان هم نحوه ورود به لیگ برتر و نداشتن سبقه ورزشی و فوتبالی و نیت سیاسی افراد از این انتقال را هدف قرار می گرفتند.


اما بحث مطرح شده در باب خرید امتیاز لیگ برتری نفت توسط باشگاه ملوان که این روزها توسط منتقدان  ریزو درشت  مطرح میشود جای بسی تامل دارد . ملوانی که در یازده بازی لیگ برتر به گواه برنامه ۹۰ و اکثر کارشناسان و کمیته داوران حقش ضایع شده است و حتی در آخرین و تعیین کننده ترین بازی در مقابل سیاه جامگان که در دقیقه ۶ پنالتی مسلم دیگری نیز برای این تیم اعلام نشد تا فقط با یک تفاضل به لیگ یک سقوط کند و موجی از اندوه و غم پس از گذشت دو هفته هنوز  سایه از این شهر رخت بر نبسته است را شاهد باشیم. پنالتی هایی که اگر یکی از آنها فقط گل میشد حتی اگر به کسب امتیاز هم برای این تیم نمی انجامید اکنون جای دو تیم سیاه جامگان و ملوان عوض میشد . به قولی آشی که اشتباهات داوری برای ملوان پخته بود به حدی شور شد که حتی صدای رئیس کمیته داوران هم درآمد تا بدین موضوع اذعان داشته باشند که بیشترین ضرر را ملوان در این فصل از اشتباهات داوری دیده است !


براستی چرا ملوان با این همه سابقه و پشتوانه و با داشتن تیمهای پایه و ساختار نباید امتیاز لیگ برتری بخرد؟!!! چرا این همه هجمه رسانه ای که برای عدم این خرید راه افتاده زمانی که هفته ها پنالتی های پشت سر هم و اشتباهات داوری علیه این تیم در لیگ برتر آَشکار بود راه  نمی افتاد ؟

دیدگاه‌ها