کد خبر : 1328304 | 05 خرداد 1395 ساعت 14:59 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

با قبول سومین شکست مقابل اکلاهاما؛

رکوردشکنان NBA در آستانه حذف (عکس)

گلدن استیت در چهارمین دیدار فینال کنفرانس غرب، سومین شکست را هم مقابل اکلاهاما قبول کرد تا تنها با حذف از دور رقابت ها یک باخت فاصله داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی در چهارمین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶، در آستانه‌ی صعود به فینال قرار گرفت. اکلاهما سیتی تاندر بامداد امروز در خانه پذیرای گلدن استیت واریورز بود و با برتری ۱۱۸ بر ۹۴ در این دیدار، در مجموع ۳ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد. این نخستین بار در این فصل از رقابت بود که گلدن استیت دو بازی پی در پی را به حریف واگذار کرد.

 

1114559


راسل وستبروک از اکلاهما با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، در این دیدار تریپل دابل کرد. این نوزدهمین تریپل دابل وستبروک در این فصل از رقابت ها بود. او ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. کوین دورنت نیز ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. ۴ بازیکن دیگر تاندر هم امتیازات خود را دورقمی کردند.

 

1114558


دریماند گرین از گلدن استیت در این بازی نیز همچون مسابقه‌ی گذشته عملکرد خوبی نداشت و تنها یک شوت از ۷ اقدام خود را وارد سبد کرد. این بازیکن ۶ بار نیز توپ را لو داد. استفن کری نیز ۶ شوت از ۲۰ اقدام (۲ از ۱۰ شوت سه امتیازی) خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. او نیز همانند گرین ۶ ترن اور ثبت کرد تا بیش از نیمی از ۲۱ ترن اور گلدن استیت در این بازی، به نام آنها ثبت شود.

 

1114556

1114557

دیدگاه‌ها