کد خبر : 1328450 | 06 خرداد 1395 ساعت 09:41 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال در فصل آینده

علی دایی و علی منصوریان در لیست انتظار!

جدول کادر فنی تیم های لیگ برتری در فصل آتی در حال پر شدن است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد یحیی گل محمدی در ذوب آهن و هم چنین امیر قلعه نویی  در تراکتورسازی ماندنی هستند چون در صورت جدایی از این تیم ها باشگاه های شاخصی را خواهان خود نخواهند دید.البته پیش از بازی ذوب آهن – العین خبر تمدید قرارداد یحیی رسانه ای شده بود و به ظاهر امیر قلعه نویی با برآورده شدن یکی سری شروط برای ماندن در تیم تراکتورسازی ابراز تمایل کرده است.

 


در خصوص استقلال باید وقوع هر اتفاقی را محتمل دانست. حتی اگر استقلال قهرمان شود و این در حالی است که پرویز مظلومی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. خیلی ها از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال یاد می کنند.

 


فرهاد کاظمی هم برای ماندن در سیاه جامگان یک سری خواسته هایی دارد! صنعت نفت هم برای تمدید قرارداد نادر دست نشان ابراز تمایل کرده است اما فعلا درگیر برپایی جشن صعود است!

 


بقیه تیم ها به طور مشخص کادر فنی خود را معرفی کرده اند. می ماند نفت تهران و صبای قم. نفت تهران اگر به ملوان فروخته شود باید منتظر تصمیم جدید از سوی کادر مدیریتی این باشگاه بود اما اگر حسین هدایتی مالک این باشگاه شود به احتمال قوی امیر عابدینی هدایت این تیم را به مهدی تارتار پرسپولیسی محول خواهد کرد چرا که در زمان مدیریت این مدیر در داماش گیلان مهدی تارتار در اوج بی پولی داماش گیلان بحران زده را هفتم لیگ برتر کرد!

 


در خصوص صبای قم هم وضعیت کاملا نامشخص است! این تیم که فصل گذشته به بخش خصوصی واگذار شده بود یک بار دیگر در حال واگذاری به بخش خصوصی است! نمی دانیم مالک جدید به تعهدات مالی خود عمل نکرده یا اینکه مسئولان استانی وفای به عهده نکرده اند. به هر صورت این تیم در فصلی که گذشت همانند فصل گذشته که صمد مرفاوی و مهدی تارتار عهده دار هدایت تیم بودند با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کرد و گاهی هم برگزاری تمرینات تیم تحت الشعاع مشکلات مالی بود.

 


در حال حاضر علی دایی و علیرضا منصوریان بدون تیم هستند که این یک اتفاق جالب است! البته همان طور که گفته شد این احتمال وجود دارد که علیرضا منصوریان سرمربی فصل آینده استقلال شود.

 


فصل جدید چند مربی تازه وارد خواهیم داشت. نعیم سعداوی و سیروس پورموسوی که پیش تر سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه نکرده بودند. ورود مربیان جدید به چرخه مربیگری لیگ برتر اتفاق خوشایندی است چرا که تفکرات جدید را به فوتبال باشگاهی می آورد، هر چند که انتظار می رفت این چرخه کمی سرعت بیشتری داشت چون هم اکنون هدایت برخی از تیم ها به مربیانی محول شده است که در سال های اخیر چیزی به فوتبال اضافه نکرده اند! البته به خود اضافه کرده اند آنهم تا دلتان بخواهد!

 


ترس مدیران عامل از سپردن هدایت تیم ها به مربیان جوان در حالی است که در فوتبال روز دنیا این امر عادی است و هیچ مدیری به خاطر بکار گیری یک مربی جوان مواخذه نمی شود و اگر مربی جوان بکار گرفته ناکارآمد باشد تیم به سراغ مربی جوان دیگری خواهد رفت. آنها معتقدند همه مربیان بزرگ دنیا همانند بازیکنان بزرگ ابتدا نا آشنا هستند و این باشگاه ها هستند که باید آدم های بزرگ را پیدا کنند.

 

1114676

 

دیدگاه‌ها