کد خبر : 1328461 | 06 خرداد 1395 ساعت 10:18 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل کوچیک در تمرین تیم ملی (عکس)

آنهایی که تمرین تیم ملی را از نزدیک می بینند در یک نقطه نظر مشترک هستند. اینکه تمرینات تیم کی روش شادابی و طراوت خاصی دارد و بازیکنان با انگیزه تمرین می کنند!

به گزارش "ورزش سه"، اما در پس همه تمریناتی که کی روش در نظر می گیرد هدف خاصی نهفته است حتی تمرین گل کوچیک که متاسفانه خیلی در تمرینات تیم های لیگ برتری پیاده نمی شود و نگاه به این تمرین نگاه تفریحی است!

 


از آنجایی که فوتبال منطقه ای بازی می شود و تراکم بازیکن در منطقه ای که توپ در جریان است بیشتر بوده بازی گل کوچیک اعتماد به نفس تیم برای گردش توپ را بالا می برد و سبب می شود تیم تحت فشار توپ را به خوبی به گردش در آورد. این مشکل اصلی فوتبال ایران است.

 

1114682

 


بازی با دروازه های کوچک در تمرینات این مشکل را کم کم رفع خواهد کرد هر چند که نیاز به ممارست فراوان است و باید روی این مشکل در فوتبال پایه کار کرد تا در دهه های آینده تیم های ما به شرایطی برسند که هیچ گاه از  گردش توپ تحت فشار هراس نداشته باشند و زیر توپ نزنند.


مهدی طارمی و مهدی ترابی دو جوان آینده دار فوتبال! هر دو سه سال پیش ناشناخته بودند. مهدی طارمی در ایرانجوان مشغول بازی بود و بیشتر گل های وی روی پرتاب ات های بلند عزت الله پورقاز به ثمر می رسید و مهدی ترابی هم می کوشید در سایپا فیکس شود.

دیدگاه‌ها