کد خبر : 1328462 | 06 خرداد 1395 ساعت 10:19 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب حذف ذوب آهن در سایت AFC

ایران بدون نماینده در لیگ قهرمانان آسیا

شکست ذوب آهن مقابل العین در خانه و حذف از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان بازتاب گسترده ای در سطح رسانه ها از جمله سایت AFC داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در پی شکست خانگی 2-0 برابر العین و حذف ذوب آهن به عنوان آخرین نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی پیرامون اتفاقات این بازی نوشت:« ایران دیگر نماینده ای در مرحله یک چهارم نهایی و در جمع هشت تیم برتر قاره ندارد چون ذوب آهن هم به عنوان آخرین امید ایرانی ها با شکست برابر العین از این رقابت ها کنار رفت».

 


این سایت در ادامه با تشریح اتفاقات رخ داده در بازی فولادشهر نوشت:« ذوب آهن در هر نیمه یک گل زودهنگام از حریف اماراتی اش دریافت کرد تا عملا دست ها را به علامت تسلیم بالا ببرد. بنفش پوشان اماراتی با تفکرات و شناخت بهتر نسبت به حریف ایرانی خود با درخشش عمر عبدالرحمان توانستند به یک برد ارزشمند رسیده و دومین نماینده اماراتی حاضر در جمع هشت تیم برتر قاره باشند».

 

1114683

 


این سایت در ادامه به اظهار نظرهای مربیان دو تیم اشاره داشت جایی که دالیچ بوسنیایی شاگردان را شایسته صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا دانسته بود و گل محمدی هم بار دیگر اشتباهات فردی در خط دفاع را دلیل ناکامی اش توصیف کرد.

دیدگاه‌ها