کد خبر : 1328507 | 06 خرداد 1395 ساعت 13:33 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

پویول: ژاوی در مورد اتلتیکو اشتباه می‌کند

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا به تمجید از دیگو سیمئونه و تیم او پرداخت و به ژاوی توصیه کرد در این رابطه تجدید نظر کند.

پویول: ژاوی در مورد اتلتیکو اشتباه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روخی بلانکوس در جدال با رئال و بارسا از زمان حضور سیمئونه موفق ظاهر شده و تا به اینجا یک بار قهرمان لالیگا شده و دو بار به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کرده است. در حالی که هم تیمی سابق پویول، ژاوی، به انتقاد از تیم سیمئونه پرداخت، پویول به او توصیه کرد که در این رابطه تجدید نظر کند.

 

1108261


او گفت:"  اتلتیکو مثل یک تیم بازی می‌کند و همه در این تیم سخت کوش هستند، بله آنها خیلی هجومی نیستند. ولی کیفیت آنها در تیمی بودنشان است، به علاوه در خط دفاع قدرتمند هستند. من با انتقادات ژاوی به هیچ وجه موافق نیستم. من برای سیمئونه احترام زیادی قائلم و او می‌داند از اسلحه‌هایی که در اختیار دارد چگونه بهترین استفاده را بکند.حریفان واقعا باید آنها را مطالعه کنند و راهی برای عبور از آنها پیدا کنند. از وقتی در آرژانتین بود خوب کار کرد. در اتلتی، عملکردش خود صحبت می‌کند. رقابت با رئال و بارسا برای قهرمانی لیگ و بردن جام... فوق العاده است."


پویول درباره درگیری های لفظی آربلو و پیکه گفت:" در پایان، آنها هم تیمی هستند. فکر می‌کنم وقتی ساکت باشید اوضاع بهتر پیش می‌رود ولی وقتی باید حرف زد، باید این صحبت ها به صورت خصوصی منتقل می‌شد نه در شبکه های اجتماعی."

دیدگاه‌ها