کد خبر : 1328553 | 06 خرداد 1395 ساعت 17:59 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت والیبالیست‌ها از زبان پزشک تیم

پزشک تیم ملی والیبال به تشریح آخرین وضعیت بازیکنان حاضر در اردوی تیم کشورمان در آستانه رقابتهای انتخابی المپیک پرداخت.

آخرین وضعیت والیبالیست‌ها از زبان پزشک تیم

به گزارش "ورزش سه" از مهر، سیامک افروزی پزشک تیم ملی درباره وضعیت و شرایط اردوها در ژاپن گفت: ما بعد از اردوی فرانسه متاسفانه دو مصدوم داشتیم. قائمی از ناحیه مچ پا و محمودی از ناحیه کمر آسیب دیده بودند که قائمی چند روز بعد و از ایران توانست تمرینات کامل را انجام دهد و محمودی هم بعد از بازی با چین به ما اضافه شد.

وی افزود: خوشبختانه در بازی با لهستان همه ۱۶ نفر صحیح و سالم بودند و خدارا شکر در حال حاضر مشکلی از لحاظ مصدومیت نداریم.

پزشک تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من به هر حال از لحاظ فنی والیبال نظری نمی دهم و سعی می کنم در امور فنی دخالت نکنم اما به عنوان یک فرد غیر فنی خوشبین هستم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم و این رویای ۵۲ ساله ای که همه دوستداران والیبال دارند را محقق کنیم. روحیه بازیکنان خیلی خوب است و امیدوارم همه عوامل و بازیکنان دست به دست هم بدهند تا والیبال موفق باشد.

افروزی با قدردانی از حمایت های مردم یادآور شد: از مردم می خواهم که برای تیم انرژی مثبت بفرستند و برای بازیکنان دعا کنند. بدانند بازیکنان آن چه در توان دارند ارائه می دهند و حتی فراتر از توان خود تلاش می کنند. به عنوان کسی که بحث درمان بازیکنان را دنبال می کند، شاهد هستم که آنها با درد زیاد تلاش می کنند تا به بازی برسند و مردم را خوشحال کنند. این که می گویند هدف خوشحالی مردم است حرفی کلیشه ای نیست.

دیدگاه‌ها