کد خبر : 1329010 | 08 خرداد 1395 ساعت 16:10 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آ اس

برگومی: اتلتیکو از لحاظ ذهنی برتر از رئال است

جوزپه برگومی، اسطوره باشگاه اینتر که به عنوان مفسر برای اسکای ایتالیا فعالیت می کند، در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان بین رئال و اتلتیکو، رای به برتری شاگردان سیمئونه داد.

برگومی: اتلتیکو از لحاظ ذهنی برتر از رئال است

به گزارش "ورزش سه"، برگومی و سیمئونه در اواخر دهه 90 در اینتر با یکدیگر هم تیمی بودند و هر دو پس از آمدن لیپی به جای سیمونی، اینتر را ترک گفتند. برگومی از فوتبال وداع گفت و سیمئونه علی رغم میل باطنی راهی لاتزیو شد.

 

1115175

 

برگومی در مورد فینال امشب بین رئال و اتلتیکو که در سن سیروی میلان برگزار خواهد شد و تاثیر شکست دو سال پیش اتلتی در فینال گفت:" آن فینال گذشت و تمام شد و من فکر نمی کنم هیچ تاثیری روی بازی امشب داشته باشد. از لحاظ ذهنی اتلتیکو کمی برتر از رئال است؛ چون چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

امشب رئال موظف به پیروزی بر اتلتیکو است و همواره در مصاف های این دو تیم فشار روی رئال است. اتلتیکو حتی اگر فاتح دربی هم نشود، اتفاق خاصی نخواهد افتاد اما شکست رئال برای این تیم همواره حاشیه ساز است. امشب اگر اتلتیکو جام نبرد نیز کسی گلایه نخواهد کرد و همین مساله که فشاری روی سیمئونه و شاگردانش نیست یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

 

اتلتیکو برابر بارسلونا و بایرن نیز از همین مزیت، استفاده لازم را برد. همچنین سن سیرو برای سیمئونه ورزشگاه آشنایی است و می تواند برایش خوش یمن باشد. هواداران اتلتیکو سال هاست که منتظر قهرمانی تیمشان در چمپیونزلیگ هستند و دو بار در فینال بازی را باخته اند. امشب می تواند شب قهرمانی آنها باشد."

دیدگاه‌ها