کد خبر : 1831030 | 06 تیر 1401 ساعت 21:05 | 15K بازدید | 9 دیدگاه

برگومی:

هیچ تیمی به اندازه ایتالیا هافبک عالی ندارد

جوزپه برگومی، ستاره سابق ایتالیا و قهرمان جام جهانی، می‌گوید در حال حاضر هیچ تیم ملی‌ای در دنیا به اندازه ایتالیا هافبک باکیفیت ندارد.

هیچ تیمی به اندازه ایتالیا هافبک عالی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه برگومی، ستاره سالها پیش فوتبال ایتالیا که با تیم ملی کشورش سابقه فتح جام جهانی را دارد، می‌گوید فوتبال ملی ایتالیا با وجود راه نیافتن به جام جهانی قطر آینده روشنی دارد. برگومی می‌گوید در حال حاضر هیچ تیم ملی‌ای در دنیا نیست که به اندازه ایتالیا هافبک‌های باکیفیت داشته باشد. البته برگومی مدعی است آتزوری در حال حاضر فقدان یک شماره 10 کلاسیک مثل روبرتو باجو را احساس می‌کند.

ایتالیا تنها در عرض یک سال از قهرمانی اروپا به حدی سقوط کرد که نتوانست به جام جهانی صعود کند. هواداران فوتبال این کشور همچنان در شوک به سر می‌برند و از خود می‌پرسند چطور ممکن است یک تیم فوتبال در چنین مدت‌زمان کوتاهی، نتایجی تا این حد متضاد بگیرد.

1723682

برگومی اما در مصاحبه با روزنامه لارپوبلیگا می‌گوید به آینده آتزوری خوشبین است. او در این مصاحبه گفت:" من معتقدم مانچینی بازیکنان لازم برای رسیدن به موفقیت را در اختیار دارد. او در خط میانی برایان کریستانته، ساندرو تونالی، نیکولو بارلا، مانوئل لوکاتلی، مارکو وراتی، داویده فراتسی، و جورجینیو را دارد. در اروپا کدام تیم ملی را سراغ دارید که برای خط میانی‌اش این همه گزینه داشته باشد؟"

ستاره سابق ایتالیا در ادامه گفت:" درحالی‌که ایتالیا این همه هافبک در کلاس جهانی دارد آلمان فقط سه نفر برای این پست دارد و از تیمو ورنر در خط حمله استفاده می‌کنند در صورتی که او مهاجم نیست. ما برای جناحین هم فدریکو کیه‌زا، دومنیکو براردی، ماتئو پولیتانو، نیکولو زانیولو، و لورنزو اینسینیه را داریم".

برگومی در ادامه گفت:" مردم می‌گویند مشکل ایتالیا نداشتن استعداد است ولی من می‌گویم تنها چیزی که کمبودش را احساس می‌کنیم نداشتن یک شماره 10 است. ایتالیا از دوران روبرتو باجو، جیان‌فرانکو زولا، فرانچسکو توتی، یا همین مانچینی، یک شماره 10 کلاسیک نداشته".

دیدگاه‌ها