کد خبر : 1329415 | 09 خرداد 1395 ساعت 18:15 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

از ورزشکاران المپیکی حمایت می کنیم

شفیع زاده: عطای تیمداری را به لقایش بخشیدیم

مالک سابق استقلال اهواز می گوید در انتظار تعیین تکلیف این تیم به سر می برند تا در صورت مشخص شدن وضعیت آن، درباره حضور و یا در عدم حضور خود در قسمت مدیریتی این تیم تصمیم گیری کنند.

شفیع زاده: عطای تیمداری را به لقایش بخشیدیم

به گزارش "ورزش سه"، شهرام شفیع زاده که دو فصل پیش مالکیت تیم استقلال اهواز را منتقل کرده بودند در رابطه با انجام نشدن تعهدات قرارداد، پاداش به تیم های خوزستانی، تیم داری کردن و ... با "ورزش سه"، به صحبت پرداخت:


منتظر روشن شدن تکلیف تیم هستیم
متاسفانه پس از انجام نشدن تعهدات در قبال قراردادی که بین ما و آقای جهانداری بسته شد طبق قانون باشگاه استقلال اهواز باید به ما برگردد اما در حال حاضر منتظر روشن شدن تکلیف آن هستیم. ابتدا باید آقایان جهانداری و ملکی به نتیجه برسند و سپس درباره آن تصمیم گیری کنیم.


تیم را بگیریم باید بدهی ها را هم بدهیم
در حال حاضر اگر استقلال اهواز را تحویل بگیریم بدهی های آن را هم ما باید پرداخت کنیم در حالی که ما اصلا در جریان به وجود آمدن این بدهی ها قرار نداشتیم، بنابراین باید بمانیم و ببینیم آقایان ملکی و جهانداری چه توافقی خواهند کرد تا درباره آن تصمیم گیری کنیم.


عطای تیم داری را به لقایش بخشیدیم
احتمال تیم داری کردن ما بسیار پایین است چرا که با توجه به اتفاقاتی که افتاده واقعا خسته شدیم، ما در حال حاضر ترجیح می دهیم اسپانسر ورزشی باشیم تا اینکه بخواهیم تیمداری کنیم، اولویت کاری ما در حال حاضر حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران است تا اینکه بخواهیم وارد گود شویم و رسما تیم داری کنیم اما اگر قرار باشد روزی مجددا مالک تیمی شویم اولویت مان با همین تیم استقلال اهواز است که عمری را در آن گذرانده ایم.


صنعت و اس خوزستان کار بزرگی کردند
تقدیر از تیم های صتعت نفت و استقلال خوزستان وظیفه ما بود و باید این کار را بکنیم، این دو تیم در سالی که گذشت دست به کار بزرگی زدند و به همین دلیل شایسته تقدیر بودند. بهرحال یکی از این تیم ها قهرمان ایران شد و دیگری به لیگ برتر صعود کرد، طبیعی است که باید از آنها تقدیر به عمل آورد. ما نباید به سود خود فکر کنیم، باید به پیشرفت ورزش هم فکر کرد.

 

1111583


نباید تیم های ریشه دار را تنها گذاشت
همانطور که گفتم برای ما حمایت و اسپانسرینگ ورزشی در اولویت قرار دارد، به همین به تیم هایی مانند فجرسپاسی هم فکر کرده بودیم که در صورت حضور در لیگ برتر از آنها تقدیر کنیم، واقعا حیف است تیم هایی مانند نفت آبادان، همین استقلال اهواز، فجر سپاسی، ابومسلم، ملوان بندرانزلی، برق شیراز و ... تیم های ریشه داری هستند که هویت فوتبال ایران را شکل داده اند بنابراین باید به آنها پرداخت تا دو باره بتوانند در سطح اول فوتبال ایران آقایی کنند. تیمی مانند شموشک نوشهر را ببینید، اکنون دیگر نامی از آن نمی شنویم اما چقدر فوتبالیست درجه یک تحویل این مملکت داد.


از ورزشکاران المپیکی هم حمایت می کنیم
همین بحث حمایت را در رابطه با ورزشکاران المپیکی مان هم داریم، البته باید در وزارت ورزش جلسه ای بگذاریم و تا با مسئولان به طور رسمی به نتیجه برسیم که چه میزان پاداش را در نظر بگیریم. ما آمادگی این را داریم تا در راستای حمایت از ورزشکاران مان در المپیک و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام دهیم و از ورزشکارانی که به المپیک می روند و مدال آوری می کنند حمایت کنیم.


خرید نفت برای ما توجیه اقتصادی نداشت
مالک سابق اهوازی ها در رابطه عدم اقدام برای خرید باشگاه نفت تهران می گوید: از نظر ما این موضوع توجیه اقتصادی نداشت و لازم نبود برای خرید آن اقدام کنیم، این باشگاه مبلغی در حدود 12 میلیارد تومان بدهی دارد، در حدود 15 میلیارد هم باید هزینه بستن تیم کرد، 27 میلیارد تومان یا مبلغی در این حد از نظر ما توجیه اقتصادی نداشت بنابراین لزومی نداشت در این باره اقدام کنیم.


اسکلت استقلال خوزستان باید حفظ شود
به عقیده من مهمترین آیتمی که می تواند به کار استقلال خوزستان بیاید حفظ شاکله و استخوان بندی این تیم است، من هفته پیش  با آقای نعمتی نژاد هم حرف زدم و به او نیز گفتم که اگر بتواند استخوان بندی خود را حفظ کند می تواند در سال پیش رو نیز در کورس بماند، البته در این میان باید بگویم هر کمکی که از دست ما بربیاید در جهت حفظ موفقیت های این تیم، دریغ نمی کنیم.


آمدن پورموسوی بهترین اتفاق بود
ای کاش ویسی از این تیم جدا نمی شد، اما پس از رفتن عبداله ویسی بهترین گزینه ای که می توانست روی نیمکت این تیم بنشیند همین سیروس پورموسوی بود، او بازیکنان و فوتبال خوزستان را به خوبی می شناسد و میت واند از ایسن موضوع بهترین بهره را بگیرد، علاوه بر آن مربی کاربلدی است، در صورت حفظ تیم استقلال خوزستان پورموسوی می تواند با این تیم موفق شود.

دیدگاه‌ها