کد خبر : 1329594 | 10 خرداد 1395 ساعت 10:38 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کار آسان یحیی برای کاپ‌های جدید

ستاره‌های تیم قهرمان ماندگارند!

ذوب آهن این بار با عبور از سد استقلال قهرمان جام حذفی شد! تیمی که این فصل بر خلاف فصل گذشته بخت بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر داشت اما در هفته های پایانی کم آورد.

ستاره‌های تیم قهرمان ماندگارند!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی و تیمش برای دست یابی به کاپ های جدید و ایستادن روی سکوی نخست لیگ برتر کار سختی را در فصل آتی پیش رو نخواهند داشت چرا که بیشتر ستاره های ذوب آهن قرارداد دارند و در این تیم می مانند. دست کم اگر باشگاه ذوب آهن اجازه ندهد آنها اجازه خروج از فولاد شهر را نخواهند داشت.


در بین بازیکنانی که قراردادشان با تیم ذوب آهن پایان یافته فقط کاوه رضایی این فصل شاخص و تاثیر گذار بوده و برای دیگر نام ها می توان مهره جایگزین پیدا کرد. حتی مهره جایگزین بهتر.


پیمان سلمانی که کمتر نام او در ترکیب ذوب آهن به گوش رسید به همراه کاوه رضایی، حجت حق وردی، علی حمام، ولید اسماعیل و مارکو آیوبل بازیکنانی هستند که قراردادشان با تیم ذوب آهن تمام شده است و شاید اگر دیگر بازیکنان به جزء کاوه رضایی با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شوند بی درنگ قرارداد خود را تمدید کنند. به خصوص که ذوب آهن فصل آتی هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.


خروج کاوه رضایی از ترکیب ذوب آهن فاجعه نیست به این دلیل که این تیم علاوه بر مرتضی تبریزی – مسعود حسن زاده را در ترکیب دارد، مهاجمی که اگر روی نیمکت نمی نشست این فصل با توجه به توانمندی هایی که دارد می توانست زننده گل های حساسی برای ذوب آهن باشد و در بیشتر بازی هایی که در ترکیب این تیم به میدان آمده خوب و موثر فوتبال کرده است.


به نوعی می شود این طور گفت رفتن کاوه رضایی به سود ذوب آهن تمام می شود چرا که مسعود حسن زاده از سایه کاوه رضایی بیرون می آید.


ضمن اینکه یحیی این فرصت را دارد 6 بازیکن لیگ برتری جدید به ترکیب تیم اضافه کند. هم چنین او می تواند خارجی های تیمش را تغییر دهد. تیم موفق که در فصل نقل و انتقالات اسکلت اصلی تیمش حفظ شود قطعا می تواند تکرار دست یابی به کاپ ها و موفقیت های جدید را برنامه ریزی کند و این نشان می دهد کادر مدیریتی ذوب آهن آینده نگری خوبی داشته است.

دیدگاه‌ها