کد خبر : 1329621 | 10 خرداد 1395 ساعت 11:43 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل علم و ادب: مدیرکل ماجرای امضا ما را می‌داند!

سایپا مالک سهام علم و ادب نیست

مهدی یارحسینی گفت: همانطور که آقای صبوریان هم می‌دانند، گرفتن امضاء از ما برای انتقال تیم در شرایطی خاص و علیرغم میل باطنی بوده که بحثی حقوقی است و از طریق وکیل‌مان پیگیری می‌شود.

سایپا مالک سهام علم و ادب نیست

مهدی یارحسینی مدیرعامل باشگاه علم و ادب خراسان در گفتگو با "ورزش سه" اظهار داشت: این که می‌گویند از ما امضاء گرفته شده دروغ نیست اما آقای مدیرکل که همان روز امضاء با مسئولیتی دیگر حضور داشتند می‌دانند که این امضاء در شرایط خاص گرفته شد و علیرغم میل باطنی بوده است والا چرا ما باید این کار را انجام می‌دادیم؟!


وی افزود: بحثی که الان اتفاق افتاده یک بحث حقوقی است که دوستان خود به آن مشرف هستند والا جز آن امضاء که در شرایط خاص گرفته شد و روال حقوقی صحت آن را تایید خواهد کرد، این باشگاه کمافی‌السابق ثبتا و قانونا متعلق به مدیران علم و ادب است و غیرقابل کتمان است.


مدیرعامل علم و ادب خراسان با بیان اینکه هیچ بخشی از سهام علم و ادب در اختیار سایپا نبوده متذکر شد: ما ۵۱ درصد سهام‌مان را به صورت مشروط به سایپا داده بودیم به شرط اسپانسری و حمایت مالی سایپا که چون این حمایت صورت نگرفت همانطور که در خود قرارداد قید شده بود، معامله خود به خود فسخ شد چون اصلا پولی رد و بدل نشد. اسناد آن نیز مشخص و موجود است.


یارحسینی در خصوص اینکه مدیرعامل فرش‌آرا اعلام کرده ۴۰۰میلیون صرف بدهی‌های علم وادب کرده است خاطرنشان کرد: در رابطه با اظهارات فرش‌آرا صحبتی ندارم، طرف حساب ما تنها اداره کل ورزش و جوانان است و مسئولان محترم فرش‌آرا هر صحبتی که دارند می‌توانند با تربیت‌بدنی مطرح کنند.

دیدگاه‌ها