کد خبر : 1329652 | 10 خرداد 1395 ساعت 12:36 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی:باید ناکامی در انتخابی را جبران کنم

دارنده مدالهای نقره و برنز جهان با بیان این که مصدومیت پایش بسیار بهتر از قبل شده است، گفت: با موفقیت در جا‌م جها‌نی ناکامی در انتخابی تیم ‌ملی را جبران می‌کنم.

محمدی:باید ناکامی در انتخابی را جبران کنم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، سید احمد محمدی درباره آخرین وضعیت خود در اردوی تیم ‌ملی کشتی آزاد در آستانه حضور در ر‌قا‌بت‌های جا‌م جها‌نی آمریکا، اظها‌ر کرد: تمرینات سخت و پر فشاری را برای کسب موفقیت در جا‌م جها‌نی پشت سر می گذاریم و با انگیزه زیاد به دنبال کسب بهترین نتیجه‌ در این ر‌قا‌بت‌ها هستیم. ان‌شا‌ء‌الله من هم بتوانم در جا‌م جها‌نی کشتی‌های خوبی بگیرم و اعتماد کادر فنی را بیش از پیش جلب کنم.

 

دارنده مدال برنز جهان درباره عملکرد ضعیف خود در ر‌قا‌بت‌های انتخابی تیم ‌ملی نیز، خاطر‌ نشان کرد: همه کسانی که کشتی های من را در این مسابقات دیده اند متوجه شدند که من به علت مصدومیت شدید حتی به زور روی پاهایم ایستاده‌ام و اصلا آماده کشتی گرفتن نبودم، ولی تنها به احترام شورای فنی و مردم در ر‌قا‌بت‌های انتخابی شرکت کردم تا به قانون احترام گذاشته باشم. مطمئن باشید در مسابقات پیش‌رو مانند گذشته بهترین عملکرد را خواهم داشت تا ناکامی در ر‌قا‌بت‌های انتخابی تیم ‌ملی را جبران کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مسابقات مهم با این وضعیت به روی تشک برود، توضیح داد: فعلا نمی‌توانم به خاطر مسابقات پیش‌رو عمل جراحی انجام دهم و با این مصدومیت کهنه کنار آمده ام. امیدوارم که بتوانم در جا‌م جها‌نی بهترین نتیجه‌ را بگیرم . در حال‌ حاضر وضعیت به مراتب بهتری نسبت به مسابقات انتخابی تیم ‌ملی دارم و بدون هیچ مشکلی می‌توانم کشتی بگیرم. هر چند نمی‌توانم مانند سابق که پایم سالم بود جنگنده ظاهر شوم، ولی تا حد زیادی این مشکل برطرف شده است و اگر کادر فنی صلاح بداند آماده‌ام در المپیک کشتی بگیرم.

 

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران تصریح کرد: پزشکان گفتند که تا حدی که بتوانی کشتی بگیری مشکلی نخواهی داشت و مطمئنا تا ر‌قا‌بت‌های المپیک نیز بهتر خواهی شد، اما بعد از المپیک طبق نظر پزشکان اگر بخواهم می‌توانم عمل کنم. اگر هم نه می‌توانم به همین شکل با پایم مدارا کنم تا بتوانم کشتی بگیرم.

 

محمدی در پایان خاطر‌ نشان کرد: در تمرینات تیم ‌ملی پا به پای دیگر کشتی‌گیر‌ان تمرین می‌کنم و خدا را شکر مشکلی برای همراهی تیم و مبارزه و حضور در مسابقات ندارم. امیدوارم با عملکرد خوب در ر‌قا‌بت‌های پیش‌رو بتوانم دل مردم را بار دیگر شاد کنم و نشان دهم ناکامی در مسابقات انتخابی فقط بر اثر مصدومیت بوده است نه چیز دیگر.

 

دیدگاه‌ها