کد خبر : 1329720 | 10 خرداد 1395 ساعت 15:13 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن قهرمان شد، تراکتورسازی به آسیا نرسید

پایان فصل اول سریال حضور تراکتور در آسیا

با قهرمانی ذوب آهنی ها در جام حذفی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، استقلال به پلی آف رسید و تراکتورسازان نیز شانس حضور در آسیا را پس از چهار سال از دست دادند.

پایان فصل اول سریال حضور تراکتور در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 اولین سال حضور تراکتورسازان در لیگ قهرمانان آسیا است و آنها پس از این حضور، سریال شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کردند و تا لیگ قهرمانان 2016 توانستند چهار فصل پیاپی در این مسابقات حضور داشته باشند.


اما این سریال پس از پایان فصل فوتبالی ایران، شب گذشته به پایان رسید و سرخ پوشان تبریزی که در لیگ برتر توانستند در رده چهارم بایستند، با قهرمانی ذوب آهنی ها لیگ قهرمانان 2017 را از دست رفته دیدند. آنها در حالی که خود را آماده کرده بودند تا با قهرمانی استقلالی ها، جای این تیم را در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان بگیرند با یک ضربه پنالتی همه چیز را از دست رفته دیدند تا پس از چهار فصل پیاپی، به خود استراحتی بدهند و عرصه را برای حضور در آسیا در اختیار تیم دیگری قرار دهند.


قهرمانی ذوبی ها البته علاوه بر محروم کردن تبریزی ها از آسیا، ضربه ای هم به آبی پوشان پایتخت زد، استقلالی ها بسیار امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا بروند اما اکنون و با از دست دادن قهرمانی حذفی باید به عنوان سومی خود در لیگ برتر اکتفا کنند و برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از مرحله پلی آف عبور کنند.

دیدگاه‌ها