کد خبر : 1330202 | 12 خرداد 1395 ساعت 10:12 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

رضا یزدانی از شنبه استارت می‌زند

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی در ادامه روند درمانی خود از روز شنبه تمرینات جدی و سنگین مرور فن را آغاز خواهد کرد.

رضا یزدانی از شنبه استارت می‌زند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رضا یزدانی که مدتهاست به رغم حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد از تمرینات سنگین و جدی منع شده و مشغول فیزیوتراپی و اقدامات درمانی است، از روز شنبه با صلاحدید مربیان و پزشکان معالج، تمرینات مرور فن روی تشک را آغاز می کند.

 

امیر توکلیان یکی از مربیان تیم ملی با تایید این خبر گفت: خوشبختانه یزدانی روند خوب و امیدوارکننده ای زا در پیش گرفته و از اواسط هفته گذشته تمرینات خود را جدی تر پیگیری می کند. البته او از هفته قبل بروی تشک آمد و تمرینات سبک را پیش گرفت اما تمرینات مرور فن و سنگین‌تر او از روز شنبه آغاز خواهد شد.

 

به گفته وی، یزدانی از چند روز پیش، کفش کشتی به پا کرد و تمرین در خاک و سایه زدن را استارت زد و هم اکنون در شرایطی قرار دارد که بتواند با تمرینات ویژه، ضربان قلب را بالا ببرد و حرکات سنگین تری را نسبت به قبل انجام دهد.

 

رضا یزدانی  اوایل سال جاری بعد از مصدومیت جدی از ناحیه آشیل پا بلافاصله اقدامات درمانی و نقاهت خود را زیر نظر دکتر کیهانی و همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد آغاز کرد. آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم اردوی تیم ملی از همان زمان با حضور در خانه کشتی تهران، مورد اقدامات درمانی ویژه و فیزیوتراپی قرار گرفت و سپس به موازات آن، کار با وزنه و تمرینات عمومی را نیز برای حفظ شرایط مطلوب جسمانی زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری کرد.

 

 

دیدگاه‌ها