کد خبر : 1330207 | 12 خرداد 1395 ساعت 10:22 | 24.9K بازدید | 2 دیدگاه

تغییر سیاست در نقل و انتقالات تابستانی

سپاهان قرارداد بالای 750 میلیون تومان نمی‌بندد

با نگاهی به لیست خریدهای سپاهان می توان تغییر سیاست این باشگاه در بازار پرتلاطم تابستانی فوتبال ایران را به وضوح دید.

سپاهان قرارداد بالای 750 میلیون تومان نمی‌بندد

به گزارش "ورزش سه"،  جایی که خریدهای گران قیمت و جذب ستاره های سرشناس جای خود را به خریدهای ارزان و سرمایه گذاری روی جوانان جویای نام داده است. در این که عبدا.. ویسی تجربه بسیار خوبی از پیش رو قراردادن این سیاست در استقلال خوزستان دارد جای هیچ شکی نیست ولی بسیاری از اهالی فوتبال و منتقدان این مربی اعتقاد دارند سیاستی که او در پیش گرفته در تیمی پرافتخار مثل سپاهان که همواره طرفدارانش انتظار دارند تیمی پرستاره و مدعی قهرمانی داشته باشند ممکن است جواب مثبت نداشته باشد.


در باشگاهی که همواره به خریدن ستاره ها آن هم با قراردادهای نجومی عادت دارد این رویه کمی غیر عادی به نظر می رسد. نکته جالب تر این که عبدا.. ویسی با مطلع بودن از شرایط مالی باشگاه در نشست خود با هیات مدیره اعلام کرد در فصل جاری تمام قراردادها باید به نصف کاهش پیدا کند تا جایی که سقف قراردادهای مالی باشگاه بیشتر از 750 میلیون تومان نباشد که این خواسته او با استقبال اعضا روبرو شد.


 به هر حال باید منتظر ماند و دید عبدا.. در نهایت می تواند با افکاری که دارد به سپاهان جان تازه ای ببخشد یا نه؟ باشگاهی که طرفدارانش تحت هر شرایطی انتظار دارند تیم شان در کورس قهرمانی باشد و برای کسب عنوان قهرمانی و بالابردن جام تلاش کند.

دیدگاه‌ها