کد خبر : 1330775 | 15 خرداد 1395 ساعت 09:00 | 704.9K بازدید | 0 دیدگاه

سبقت در رالى نقل و انتقالات

شمارش معکوس براى جذب کاوه رضایی

کاوه رضایى بازیکن سابق ذوب آهن به سوژه اصلى بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است.

 شمارش معکوس براى جذب کاوه رضایی

به گزارش "ورزش سه"، موضوع جذب کاوه رضایى، بیش از دو هفته است که از سوى علیرضا منصوریان و اطرافیانش و نیز مدیران باشگاه استقلال دنبال مى شود.


کاوه رضایى که با توجه به شاگردى منصوریان در دوران حضور در تیم امید، رابطه خوبى با این مربى دارد، به عنوان یکى از اهداف جدى منصوریان در فصل نقل و انتقالات مورد توجه او قرار گرفته است.


رضایى البته مذاکراتى  با پرسپولیس داشته اما به نظر مى رسد داستان جذب او از سوى استقلال جدى تر دنبال مى شود. با این حال منابعى هم هستند که مدعى اند این بازیکن با توجه به حضورش در دوبى به زودى راهى قطر مى شود تا فوتبالش را در لیگ ستارگان دنبال کند.


با این حال موضوع حضورش در جمع استقلالى ها نسبت به دو مقصد دیگر شایعه جدى ترى است.


کاوه که در فصل پایانى حضور قلعه نویى در استقلال شانش حضور در این تیم را داشت در نهایت با توجه به مشکلات مالى آبى ها راهى اصفهان شد و با درخشش در تیم ذوب به یکى از مردان کى روش در تیم ملى نیز تبدیل شد.


رضایى که گفته مى شود در دوبى به سر میبرد، موبایل خود را بسته و از طریق دیگرى با اطرافیانش در ارتباط است. دیروز بختیار رحمانى بعد از عقد قرارداد با استقلال، در یک پست اینستاگرامى کاوه رضایى را نیز تگ کرده و این مساله احتمالا نشان دهنده حضور این بازیکن در جمع آبى پوشان است. با این حال با استناد به این کار بختیار رحمانى  نمى شود به طور قطعى روى این مساله اظهارنظر کرد. با توجه به بازار نقل و انتقالات ایران داردباید در انتظار ثبت رسمى قرارداد باشیم.


استقلال در صورت جذب کاوه رضایى با نتیجه دو بر یک پرسپولیس که تاکنون تنها موفق به جذب بیرانوند شده، پیش خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها