کد خبر : 1330916 | 15 خرداد 1395 ساعت 15:27 | 219.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه ستاره تراکتورسازی؛

تراکتور حرفی نزده، پرسپولیس مرا می‌خواهد

سعید آقایی که جزو ستاره های تراکتورسازی محسوب می شود بابت بی توجهی مسوولان این تیم گلایه اش را ابراز کرد.

تراکتور حرفی نزده، پرسپولیس مرا می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ تراکتورسازی که فصل فوق العاده ای را در این تیم داشته از اینکه مسوولان تراکتورسازی برای مذاکره با او صحبتی انجام نداده اند ناراحت است. او در گفتگویی با سایت آناج به این شرایط اعتراض کرده است.


با گسترش قرارداد دارم اما مشکلی نیست
یک فصل دیگر با گسترش‌فولاد قرارداد دارم ولی صحبت‌هایی انجام شده است که در صورت نیاز مشکل رضایتنامه نداشته باشم. جا دارد از آقایان زنوزی و سمندر تشکر کنم که در هیچ برهه‌ای اذیت نشدم و نگذاشتند که به فوتبالم صدمه‌ بخورد.


تنها از تراکتورسازی پیشنهاد ندارم!
چهار پیشنهاد بسیار خوب دارم ولی تنها تیمی که نه با من تماس گرفته است و نه حتی به تماس‌هایم پاسخ می‌دهد، تراکتورسازی است و من نمی‌دانم چگونه فصل بعد نیز بازیکن این تیم خواهم بود! زمانی که آقای عباسی در تبریز بودند ما نمی‌توانستیم وی را پیدا کنیم، یک مسئله جالب هم اینکه فعلا فقط 30 درصد قراردادم را دریافت کردم و من که تا نیم فصل به عنوان سرباز، رایگان برای تراکتور بازی می‌کردم، 70 درصد قراردادم را که برای نیم‌فصل است نگرفته‌ام. تا دوشنبه منتظر می‌مانم و اگر از تراکتور خبری نشد، وضعیتم را برای فصل بعدی مشخص می‌کنم و صبر کردن بیشتر از آن در توانم نیست چون به مسافرت خواهم رفت و باید تکلیفم را مشخص کنم.


پیشنهاد پرسپولیس خیلی جدی است
از پرسپولیس پیشنهاد خوبی دارم که خیلی جدی است و همچنین سه تیم خوب دیگر نیز پیشنهادهایی داده‌اند. در خصوص ماندنم در گسترش‌فولاد نیز احتمال‌هایی وجود دارد با وجود اینکه مسئولان این تیم گفته‌اند که خودت تصمیم بگیر و می‌توانم رضایت‌نامه بگیرم. بعد از بررسی شرایط تصمیم می‌گیرم چرا که گسترش‌فولاد هم تیم بسیار خوب و قدرتمندی را برای فصل می‌بندد و آدم‌های بسیار خوبی در آن باشگاه حضور دارند که اهمیت زیادی برای پیشرفت بازیکنان جوان قائل هستند.


فصل گذشته در این موقع یک بازیکن معمولی بودم
این عنوان حاصل حمایت‌هایی بود که در تبریز از من شد بخصوص از سوی هواداران و کادر فنی که نگذاشتند یک لحظه از لحاظ روحی و روانی کم بیاورم و همیشه کمک کردند تا بتوانم فصل بسیار موفقی را برای خودم رقم بزنم. من فصل گذشته در این موقع یک بازیکن معمولی بودم ولی به لطف باشگاه تراکتورسازی و هواداران فهیمش توانستم عنوان بهترین بازیکن را به دستم آورم و به پاس این لطف می‌خواستم در لیگ شانزدهم سپاسگزارشان باشم که فعلا خبری نیست و شرایط طوری است که انگار بودن من در تراکتور به ضرر برخی‌ها خواهد بود.

بهترین گزینه برای تراکتور قلعه نویی است
با این شرایط بهترین گزینه برای تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی است، فصل گذشته وی تیم را در وضعیت بسیار داغونی تحویل گرفت و توانست وضعیتش را بهبود دهد، مطمئناً قلعه‌نویی در هر تیمی باشد آن تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها