کد خبر : 1330931 | 15 خرداد 1395 ساعت 16:03 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به یک مدیر جوان داریم/ رازهای هیات‌مدیره را حفظ می‌کردم

نجف‌نژاد: وزیر بخواهد، از استقلال می‌روم

رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد باید مدیریت این باشگاه تغییر کند.

نجف‌نژاد: وزیر بخواهد، از استقلال می‌روم

مقداد نجف‌نژاد درباره اختلافات ایجادشده میان اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال ومسائلی که علیه باشگاه بر زبان می‌آورد، به خبرنگار "ورزش سه" توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


معینی به کشاورزها توهین کرد


متاسفم که در روزهای گذشته مسعود معینی تهمت‌های بدی به من زد. او نه تنها به من که قشرزحمتکش جامعه یعنی تمام کشاورزان را زیر سوال برد. فقط می‌توانم بگویم که من افتخار می‌کنم از مزرعه به فوتبال آمدم؛ حتی با زحمت به این مهم دست پیدا کردم. درباره سوابق کاری‌ام هم فکر نمی‌کنم نیاز به توضیح باشد. به هر حال دو دوره ریاست فراکسیون ورزش مجلس موضوعی نیست که کسی بتواند از کنار آن به سادگی عبور کند.


من نام سرمربی را لو ندادم


درباره اینکه معینی گفته بود من نام سرمربی را لو دادم، باید بگویم چنین کاری را انجام ندادم. من هیچ حرفی درباره سرمربی جدید نزدم. اگرچه نظرم روی علیرضا منصوریان بود اما هرگز قبل از اعلام رسمی نام او را لو ندادم. به هر حال همه می‌دانستند که منصوریان سرمربی می‌شود و این حرف‌ها فرافکنی است.


نمی‌گذاشتم موضوعات به بیرون درز کند


نظرم بر این است حرف‌هایی از این دست به استقلال لطمه می‌زند. مشکل شخصی یک عضو هیات‌مدیره با من نباید در رسانه‌ها مطرح شود. این موضوع به استقلال ضربه می‌زند. در طول فصلی که گذشت بارها ما در هیات‌مدیره درباره تغییر کادرفنی صحبت کردیم اما هرگز اجازه ندادم، این مسائل به بیرون درز پیدا کند. دلیل این امر هم عدم افزایش مشکلات استقلال بود. من تنها زمانی اعلام کرد مظلومی باید برود که همه‌چیز را از دست رفته می‌دیدم. سابقه مدیریتی‌ام در استقلال می‌گفت این تیم نیاز به شوک دارد که متاسفانه برخی اعضای دیگر مخالفت کردند.


از دایره ادب خارج نشدم


هرگز از دایره ادب خارج نشدم. همیشه سعی کردم بهترین رفتار را داشته باشم و چیزی که به آن اعتقاد دارم را در هیات‌مدیره بیان کنم. تاکید می‌کنم اگر در طول فصل حرفی از موضوعات مربوط به کادرفنی و اختلاف با برخی اعضای هیات‌مدیره نزدم، فقط به خاطر منافع باشگاه بود.


افشارزاده باید برود


نظرم درباره افشارزاده مستقیما این است که او با وجود سابقه فراوان نمی‌تواند کمکی به استقلال انجام دهد. افشارزاده دغدغه‌های دیگری نیز دارد و ما برای کسب موفقیت باید رودربایستی را کنار بگذاریم. استقلال مدیری می‌خواهد که به صورت تمام‌وقت در خدمت تیم باشد و افشارزاده چنین قابلیتی ندارد. فکر می‌کنم باید یک مدیر جوان و توانمند امور استقلال را در دست بگیرد.


وزیر صحبتی درباره برکناری ام نکرده


ترسی از برکناری ندارم. تصمیم‌گیرنده درباره هیات‌مدیره استقلال وزیر ورزش و جوانان است و تاکنون آقای گودرزی هیچ حرفی با من در این باره نزده است. الان هم به عنوان رییس هیات‌مدیره کارها را جلو می‌برم. من نگران جایگاهم نیستم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، استقلال است. اگر کاری می‌کنم به خاطر این است که استقلال موفق باشد. درباره بودن یا نبودن خودم هم تابع نظر وزیر ورزش هستم.


منصوریان بهترین گزینه است


منصوریان پیشنهاد خودم بود. من قبل از فینال حذفی و حتی بعد از شکست در دربی خواهان حضور منصوریان بودم. می‌دانستم شوک حضور او باعث می‌شود حداقل جام حذفی را کسب کنیم. الان هم فکر می‌کنم او بهترین گزینه است. نام منصوریان، هوادار را به ورزشگاه می‌کشاند و از آن گذشته او توانایی‌هایش را نشان داده است. باید همه کمکش کنیم تا بتواند موفق باشد.

دیدگاه‌ها