کد خبر : 1330936 | 15 خرداد 1395 ساعت 17:30 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای Calciomercato

کوواچیچ در اندیشه ترک رئال مادرید

متئو کوواچیچ که تابستان گذشته با تقاضای بنیتس و رقم 35 میلیون یورو از اینتر به رئال پیوست پس از تنها یک فصل، در اندیشه ترک این باشگاه است.

کوواچیچ در اندیشه ترک رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کوواچیچ که در ابتدای فصل مهره مورد علاقه و معمولا فیکس رافا بنیتس محسوب می شد، پس از جدایی این مربی و آمدن زیدان، جایگاهش در رئال را از دست داد و به یک نیمکت نشین بدل شد. او در بازی فینال لیگ قهرمانان، حتی در لیست 18 نفره نیز حضور نداشت. همه این مسائل باعث شده تا ستاره جوان کروات به جدایی از رئال فکر کند و دو پیشنهاد  جذاب از ایتالیا نیز دریافت کرده است.

 

1117327

 

به ادعای " Calciomercato "، کوواچیچ به یوونتوس پیشنهاد شده و مسئولان این باشگاه پس از مشورت با آلگری، موافقت خود با این انتقال را اعلام کرده اند. اما یووه تنها تیم خواهان کوواچیچ نیست. میلانی ها نیز قصد جذب او را دارند و گالیانی برای همین منظور، بازی برگشت رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در برنابئو به تماشا نشست و سپس گفتگوهایی با پرز داشت.

کوواچیچ در مصاحبه آخر خود در مورد پیشنهاد میلان گفته بود:" میلان؟ در زندگی هر اتفاقی ممکن است اما در حال حاضر فقط به یورو 2016 فکر می کنم؛ ضمن اینکه من هنوز 5 سال دیگر با رئال قرارداد دارم."

دیدگاه‌ها