کد خبر : 1331238 | 16 خرداد 1395 ساعت 19:25 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

چالش بزرگ برای کاپیتان تیم ملی؛

آندرانیک با سایپا ادامه می‌دهد؟

در حالی که با پایان فصل بازار نقل و انتقالات و البته شایعات در آن داغ شده است، مسلما وضعیت کاپیتان تیم ملی نیز می تواند جالب توجه باشد.

آندرانیک با سایپا ادامه می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیموریان که نیم فصل گذشته در اتفاقی جالب با سایپا به توافق رسید و با مجید جلالی کار خود را آغاز کرد اکنون با پایان قراردادش به سوال اصلی اهالی فوتبال درباره آینده اش مواجه شده است و باید دید چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد.


کاپیتان اول تیم ملی که در مقطع پایانی فصل به دلیل مصدومیت نتوانست برای نارنجی پوشان به میدان برود یکی از خریدهای گرانقیمت سایپا محسوب می شد و اکنون نیز با حضور حسین فرکی در راس هدایت این تیم باید دید او مورد توجه این مربی نیز قرار خواهد گرفت و فصل شانزدهم را نیز در سایپا پشت سر خواهد گذاشت یا خیر.


رضا درویش، مدیرعامل سایپا در اینباره به خبرنگار ما می گوید: تمام مسوولیت انتخاب بازیکن بر عهده کادرفنی است و طبق قراری که با آقای فرکی داشته ایم، قرار شده ایشان بازیکنان مدنظرشان را مشخص کنند و بعد از صحبت های ابتدایی به باشگاه معرفی شود تا زمینه ثبت قراردادشان انجام شود. در مورد آقای تیموریان  نیز که به عنوان کاپیتان تیم ملی برای ما ارزشمند است در مورد قراردادشان با نظر آقای فرکی انجام خواهد شد و تصمیم می گیریم.

دیدگاه‌ها