کد خبر : 1331317 | 17 خرداد 1395 ساعت 09:59 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جدید السد از ترکیه می‌آید

کوارشما پرتغالی در جمع یاران ژاوی

باشگاه قطری در ادامه تحرکات خود در بازار تابستانی این بار به سراغ ستاره پرتغالی رفت تا او را جایگزین مدافع ملی پوش ایرانی خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه السد که مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی را در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر در اختیار داشت بعد از این که تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن نشان نداد با ستاره پرتغالی باشگاه بشیکتاش ترکیه وارد مذاکره شد تا لیست نفرات خارجی خود را با این بازیکن پر کند.

 

1117616


ریکاردو کوارشما هافبک مهاجم ملی پوش پرتغالی که سابقه بازی در تیم های بارسلونا، اینترمیلان، پورتو و ... را در کارنامه دارد فصل گذشته یکی از ستاره های باشگاه بشیکتاش در سوپر لیگ ترکیه بود و حالا رسانه های قطری از او به عنوان خرید جدید باشگاه السد نام می برند. مهاجمی که همراه با پرتغال در رقابت های یورو2016 حضور دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بعد از این تورنمنت با قراردادی وسوسه کننده راهی حاشیه خلیج فارس می شود.


به این ترتیب او در کنار ژاوی هرناندز اسپانیایی و بغداد بونجاح الجزایری سومین خارجی فصل آینده السدی ها خواهد بود و این باشگاه برای پرکردن جای خالی پورعلی گنجی به دنبال یک مدافع استرالیایی یا کره ای نیز هست.

دیدگاه‌ها