کد خبر : 1331739 | 18 خرداد 1395 ساعت 16:35 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

ار سپاهان به سایپا با تخفیف کلی!

وضعیت نامشخص شیمبا و پادووانی

وضعیت نامشخص مدافع و مهاجم برزیلی سپاهانی ها در لیگ شانزدهم یکی از مهمترین ابهامات در بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

وضعیت نامشخص شیمبا و پادووانی

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پادووانی و لوسیانو پریرا، مدافع و مهاجم برزیلی سپاهانی ها در لیگ های پانزدهم و شانزدهم وضعیت کاملا عجیبی داشتند و خواهند داشت، در ابتدای لیگ پانزدهم پادووانی که از نفت به جمع سپاهانی ها اضافه شد و پریرا که قراردادش را با این تیم تمدید کرد بنا به دلایل حضوضی نتوانستند تا نیم فصل قراردادهای خود را ثبت کنند و به ناچار در بازی های نیم فصل دوم توانستند برای تیم شان به میدان بروند.


اما این دو بازیکن که تا پایان لیگ شانزدهم با سپاهان قرارداد دارند امسال هم اوضاع پیچیده ای خواهند داشت، بعد از پیوستن ویسی به جمع سپاهانی ها و سیاست این باشگاه مبنی بر پایین آوردن هزینه ها، قیمت این دو بازیکن برای سپاهانی ها تقریبا کمرشکن محسوب می شود. هرکدام از این دو بازیکن برای لیگ شانزدهم با سپاهانی ها قرار داد 500 هزار دلاری دارند و این قیمت برای سپاهانی ها بسیار گران محسوب می شود.


این دو که مد نظر حسین فرکی هستند ، در حال چانه زنی با این مربی هستند تا شاید رنگ پیراهن خود را عوض کنند . البته برای سایپا هم پرداخت رقم سال گذشته این دو مقدور نیست و آنها باید قرارداد خود را  کاهش دهند . اتفاقی که مشخص نیست مورد نظر این دو باشد.

دیدگاه‌ها