کد خبر : 1331880 | 19 خرداد 1395 ساعت 09:10 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی کلمبیا مقابل پاراگوئه با درخشش خامس

کلمبیا موفق شد در دومین دیدار خود در کوپا آمه‌ریکا، پاراگوئه را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد و صعود خود به دور بعد را قطعی کند.

پیروزی کلمبیا مقابل پاراگوئه با درخشش خامس

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا در دیدار اولخ ود موفق شده بود آمریکا، میزبان رقابت‌ها را 2-0 شکست دهد و حالا در دیدار دوم نیز توانست با دو گل، پاراگوئه را از پیش رو برداشته و صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کند.


شاگردان پکرمن بازی را هجومی آغاز کردند تا در همان دقیقه 12، روی سانتر دقیق خامس رودریگس و ضربه سر زیبای باکا، دروازه پاراگوئه باز شد و کلمبیا از حریف پیش افتاد. شاگردان پکرمن دست از حمله نکشیدند تا خامس رودریگس، ارزش‌های خود را بار دیگر ثابت کند و با یک شوت دقیق، دروازه پاراگوئه را برای بار دوم باز کند. با توجه به نیمکت نشینی خامس در رئال، او انگیزه های زیادی در این دوره از رقابت‌ها دارد که تا اینجا نیز عملکردی فوق‌العاده به ثبت رسانده است. در ادامه نیمه، پاراگوئه تلاش کرد که یک گل را جبران کند ولی راه به جایی نبرد.


نیمه دوم اما پاراگوئه سوار بر بازی شد. آنها موقعیت‌های خوبی به دست آوردند و چندین ضربه خطرناک به سمت دروازه کلمبیا زدند که با واکنش‌های خوبی از سوی دیوید اوسپینا روبرو می‌شدند تا در نهایت در دقیقه 71،  ویکتور آیالا توانست با یک حرکت انفرادی و یک شوت دقیق و زیبا،‌دروازه شاگردان پکرمن را فرو بریزد و اختلاف را حداقل کند. با این حال، فشارا پاراگوئه روی دروازه کلمبیا راه به جایی نبرد و پس از اخراج یکی از بازیکنان پاراگوئه، این تیم نیز افت کرد و دیگر نتوانست فشارش را حفظ کند تا در نهایت کلمبیا پیروز میدان باشد.


بدین ترتیب کلمبیا با 6 امتیاز صدرنشین گروه A رقابت‌ها باقی ماند و پس از آنها آمریکا با 3 امتیاز قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها