کد خبر : 1331918 | 19 خرداد 1395 ساعت 11:07 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

جهانبخش؛ ستاره درخشان آسمان ایران

تنها سی دقیقه برای درخشش مقابل قرقیزستان زمان نیاز داشت تا یکبار دیگر آمادگی و ارزش های فنی اش را به رخ بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش هم درست مثل بیشتر بازیکنان اصلی تیم ملی بازی با قرقیزستان را از روی نیمکت آغاز کرد تا در آغاز نیمه دوم وارد زمین شود. بازیکنی که جلوی مقدونیه هم نمایش خوبی داشت به محض ورود به زمین جناح راست تیم ملی را درست مثل جناح چپ راه انداخت تا توازن در ساختار تهاجمی ایجاد شود.


جهانبخش با فرارهای سرعتی و دید بالایی که داشت بارها مهاجمان ایران را با سانترها و پاس های دقیقش در موقعیت گلزنی قرار داد تا به همان اندازه که میلاد محمدی در چپ می درخشید او هم در راست بدرخشد. علیرضا در فاصله 30 دقیقه سه بار مهاجمان ایران را در موقعیت گلزنی قرارداد تا نشان دهد برای درخشش در آسمان فوتبال ایران قدر تک تک دقایق را می داند.


با این روند بدون شک حالا خیال طرفداران تیم ملی از بابت جا افتادن این بازیکن جوان و لژیونر در تیم ملی آسوده شده است، بازیکنی که همواره این نگرانی را پشت سر خود می دید که نمی تواند با جو تیم لمی بزرگسالان همچون تیم باشگاهی اش در هلند کنار بیاید اما حالا و با درخشش در چند بازی گذشته تمامی این نگرانی ها جای خود را به امیدواری روزافزون به درخشش بیشتر جهانبخش داده است.

 

1118123

دیدگاه‌ها