کد خبر : 1331947 | 19 خرداد 1395 ساعت 12:27 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

آذری‌ها بدانند دلم با تراکتورسازی است

عشوری: از مدیران ذوب‌آهن ناراحتم

هافبک فصل گذشته تیم ذوب آهن از مدیران باشگاه ذوب آهن گلایه کرد.

عشوری: از مدیران ذوب‌آهن ناراحتم

سینا عشوری درباره پیشنهاد 600 میلیونی مسئولان باشگاه ذوب آهن به تراکتورسازان برای صدور رضایتنامه اش به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: من واقعا نمی دانم چه بگویم. ذوب آهنی‌ها برای صدور رضایتنامه ام یک مبلغ نجومی درخواست کرده اند که فکر نمی کنم چنین مبلغی قابل پرداخت باشد. این در حالی است که من فقط نیم فصل قرارداد دارم و نمی دانم روی چه حسابی ذوب آهنی ها چنین مبلغی را خواستار شده اند.


او ادامه می دهد: خانواده من در اصفهان هستند و باشگاه ذوب آهن را هم دوست دارم. این باشگاه شرایط مالی خوبی دارد اما من به خاطر هواداران تراکتورسازی قید همه این مسائل را زدم و گفتم می خواهم در تراکتورسازی بمانم. دل من با تراکتور است و می خواهم در این تیم به فوتبالم ادامه دهم. امیدوارم مدیران ذوب آهن این شرایط را درک کنند و بدانند که وقتی دلم با تیم شان نیست، نمی توانم برای ذوب آهن بازی کنم.


عشوری در پایان می افزاید: از اتفاق پیش آمده بسیار ناراحتم. امیدوارم در روزهای آینده با مذاکراتی که میان مسئولان دو باشگاه انجام می شود، موضوع را حل و فصل کنند. من دوست دارم در تراکتورسازی بمانم و مردم آذربایجان بدانند اگر قرار شود به ذوب آهن برگردم، برخلاف میل باطنی ام است.

دیدگاه‌ها