کد خبر : 1332168 | 20 خرداد 1395 ساعت 13:20 | 399.9K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از اینکه آقاجلال بیاید، گفتند تورا نمی‌خواهیم

سکوت محسن بنگر شکست

محسن بنگر بعد از چهار سال حضور در پرسپولیس مجبور به ترک این تیم شد و جایی در تفکرات کادرفنی و مسوولان این باشگاه ندارد.

سکوت محسن بنگر شکست

او که بعد از انتقال سیدجلال حسینی با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامش خبرساز شد درباره آن و جدایی اش از پرسپولیس با "ورزش سه" صحبت کرد. بنگر درباره حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس و جانشینی او گفت: سیدجلال بازیکن بزرگی است و می تواند به این تیم کمک کند. تجربه حضور در پرسپولیس را داشته و امیدوارم به این تیم کمک کند. امیدوارم طرفداران در فصل آینده خط دفاعی خوبی را با حضور این بازیکن ببینند.


وی در مورد جدایی اش از پرسپولیس نیز گفت: نظر کادرفنی و باشگاه بوده که در فصل آینده نباشم. حرفه ای هستم و اعتراضی ندارم. این چند روز صحبتی نکردم که تیم به حاشیه نرود. با اینکه بازی نیست تا تیم به حاشیه نرود اما من به خاطر هواداران و آرامش باشگاه سکوت کردم با اینکه از یک هفته قبل می دانستم مرا نمی خواهند.


بنگر در مورد اینکه سیدجلال جانشین او در این تیم شده و او در صفحه اش به این انتقال واکنش نشان داد اینطور توضیح داد: اصلا ربطی به حضور سیدجلال ندارد. قبل از اینکه آقاجلال قرارداد ببندد به من و مدیربرنامه هایم گفته بودند. به من هم یک هفته قبل از اینکه او قرارداد ببندد یک بار گفتند تو را برای فصل بعد می خواهیم و یک بار دیگر گفتند نمی خواهیم. یک بار باشگاه رفتم و جواب ندادند و بعد از آن به مدیر برنامه‌هایم گفتند بنگر را نمی‌خواهیم.


بنگر در ادامه صحبت هایش گفت: این مسائل مهم نیست برایم اما خواستم از طریق شما به هواداران بگویم لطف و محبت شما را حس کردم وخوشحالم که توانستم با اینکه نسبت به دیگر بازیکنان محبوب نیستم در دلشان جا باز کنم و باید بگویم دل همه تان گرم. در چند روز اخیر 5هزار کامنت برایم گذاشتند و لطف داشتند و قدردان همه آنها هستم. هواداران بدانند در این چهار سال که یک نائب قهرمانی جام حذفی و دو نائب قهرمانی لیگ به دست آوردم با جان و دل بازی کردم و امیدوارم خاطرات خوبی از من در ذهن شان بمانند. خیلی مسائل هست که به خاطر هواداران فعلا بیان نمی کنم.


مدافع شماره 6 سابق پرسپولیس در مورد تیم فصل آینده اش گفت: برنامه فصل آینده ام مشخص نیست و با چند تیم مذاکره کرده‌ام. می‌خواهم به تیمی بروم که مدعی باشد. چون در این چند سال که در پرسپولیس و سپاهان بودم همیشه برای کسب جام جنگیدم و در کورس بودیم و می خواهم این اتفاق در تیم آینده ام هم باشد. اما به هر تیمی که رفتم هواداران آن تیم مطمئن باشند همانطور که برای پرسپولیس با جان و دل بازی کردم برای آنها هم بازی می کنم.


بنگر در پاسخ به این سوال که آیا با این صحبت ها منظورش حضور در تراکتورسازی است گفت: با تراکتور صحبت‌های خوبی داشتم. منتظرم آقای قلعه نویی برگردد و اگر قسمت باشد از لباس قرمز به لباس قرمز بروم. اگر قسمت شد تا به تراکتورسازی بروم مطمئنا با انگیزه قهرمانی می روم تا از همان هفته های اول هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها