کد خبر : 1332194 | 20 خرداد 1395 ساعت 14:15 | 156.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

5 عامل کلیدی در پیوستن پوگبا به رئال

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، پوگبا را باید کهکشانی جدید رئال مادرید بدانیم؟ می توان پیش بینی کرد که طی روزها و هفته های آتی، اخبار و شایعات زیادی در این مورد منتشر شود.

5 عامل کلیدی در پیوستن پوگبا به رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که خطر محرومیت از خرید بازیکن در نقل و انتقلات زمستانی و تابستانی 2017 را حس می کند، به نوعی محکوم است تا خریدهای موردنظرش را همین تابستان انجام دهد و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی، پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، گزینه کهکشانی رئال در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2016 محسوب می شود اما آیا پوگبا به کهکشانی جدید رئال بدل خواهد شد؟

 

آ اس از 5 عامل کلیدی برای محقق شدن این رویا برای هواداران رئال نام برده است:

 

  1117934

 

زیدان: سرمربی رئال همواره یکی از تحسین کنندگاه پوگبا بوده و حتی دو فصل پیش که دستیار آنچلوتی بود ادعا کرد این بازیکن روزی برنده توپ طلا خواهد شد.  او در مقاطع مختلف با پوگبا تماس های تلفنی داشته تا این بازیکن را برای آمدن به رئال متقاعد کند اما پیش از این، بزرگترین مانع برای رئالی شدن پوگبا، فلورنتینو پرز(رئیس رئال) بود که اعتقاد چندانی به این ستاره فرانسوی نداشت ولی به نظر می رسد که حالا زیدان موفق شده نظر پرز را در این مورد تغییر دهد؛ بطوریکه در مصاحبه هفته گذشته، صراحتا از علاقه اش برای جذب پوگبا خبر داد.

 

1098276

 

به په ماروتا: مدیر ارشد یووه که سال 2010 به این سمت منصوب شد و به کمک پاراتیچی(مدیر ورزشی) توانست یوونتوس را به دوران اوجش بازگرداند. هیچ خریدی در یووه بدون اوکی ماروتا انجام نمی شود و هیچ بازیکنی نیز بدون نظر وی قادر به ترک یووه نخواهد بود. در یوونتوس همه چیز به ماروتا ختم می شود و هم او بود که تابستان گذشته با زیرکی توانست مانع انتقال پوگبا به بارسلونا و منچسترسیتی شود.

ماروتا بارها اعلام کرده است که با رقمی پایین تر از 100 میلیون یورو راضی به از دست دادن پوگبا نیست. سال 2001 نیز رئال در روز پایانی نقل و انتقالات توانست با رقم 75 میلیون یورو زیدان را از یوونتوس جذب کند و یووه با این پول توانست بوفون، تورام و ندود را به خدمت بگیرد. امسال نیز هدف یوونتوس مشخص است: سود نجومی از فروش پوگبا برای به خدمت گرفتن چند ستاره بزرگ دیگر.

 

1028413

 

مینو رایولا: ایجنت پوگبا که بزرگترین دلیل مخالفت پرز با جذب این بازیکن هم او بوده است. بین پرز و رایولا از دو سال پیش رابطه خوبی حکمفرما نیست اما رئیس رئال حالا متقاعد شده تا برای راضی کردن زیدان با رایولا پای میز معامله برود.

 

1118368

 

پوگبا: واضح است که یک بازیکن تا خودش نخواهد به تیمی دیگر منتقل نخواهد شد. پوگبا در یووه شرایط خوبی دارد و قراردادش را تا 2019 نیز تمدید کرده است اما او رویای فتح لیگ قهرمانان را در سر دارد و این آرزو در حال حاضر با یوونتوس کمی دور از دسترس است.

پوگبا در مصاحبه اخیرش با ESPN گفته است که دوست دارد روزی به یک افسانه تبدیل شود. واضح است که رسیدن به این رویا با پیراهن رئال مادرید، آسان تر از یک تیم ایتالیایی خواهد بود. رابطه خوب پوگبا با زیدان که همواره او را الگوی خودش نامیده می تواند در رسیدن او به پیراهن رئال در همین تابستان نقش مهمی ایفا کند. او فعلا به یورو 2016 و سپس تعطیلات فکر می کند و باید دید پس از اتمام تعطیلات در تمرین یوونتوس او را خواهیم دید یا رئال.

 

آلوارو موراتا: رئال قصد دارد از بند موجود در قرارداد موراتا با یووه استفاده کرده و با پرداخت 30 میلیون یورو این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد. به همین منظور هفته آینده در تورین، مسئولان دو باشگاه مذاکراتی باهم خواهند داشت. ماروتا قصد دارد از اهرم پوگبا استفاده کرده و رضایت رئالی ها برای حفظ موراتا در تورین را جلب کند. دو طرف بر سر موراتا و پوگبا صحبت هایی خواهند داشت و خروجی این جلسه می تواند به بسیاری از ابهامات پاسخ دهد.

 

رضا سیف

 

دیدگاه‌ها