کد خبر : 1332216 | 20 خرداد 1395 ساعت 17:14 | 92.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره نفت پیشنهادات خارجی را بررسی می‌کند

طمانینه پر سروصدای مهاجم تیم ملی

مهاجم فصل اخیر نفت تهران منتظر نتیجه پیشنهادات خارجی‌اش است تا در صورت عدم توافق با آنها دور جدید مذاکرات را با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آغاز کند.

طمانینه پر سروصدای مهاجم تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، با شروع غیر رسمی نقل و انتقالات پیش فصل و همچنین پایان یافتن قرارداد وحید امیری مهاجم ملی پوش و با تکنیک نفت تهران، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست به کار شدند و در هفته‌های اخیر مذاکراتی با این بازیکن داشتند اما او هنوز به هیچ یک از آنها پاسخ مثبت نداده است.


امیری همانگونه که با مدیران باشگاه پرسپولیس صحبت داشته با مسؤولان استقلال نیز مذاکراتی انجام داده ولی جواب درستی به آنها اعلام ننموده و تقاضای فرصت کرده است.


این مهاجم ملی پوش علاوه بر استقلال و پرسپولیس و باشگاه‌های داخلی،  مورد توجه تیم‌های خارجی به ویژه حاشیه خلیج فارس نیز قرار دارد و آنها نیز مذاکرات جدی با امیری داشتند که این مسئله موجب شده او در حال ارزیابی این پیشنهادات باشد و رفتن به یکی از این تیم‌ها را اولویت اصلی خود قرار دهد.


امیری که با درخشش در نفت تهران و تیم ملی به ستاره نقل و انتقالات بدل شده است نمی‌خواهد فرصت حضور در تیم‌های خارجی را از دست دهد و به همین دلیل قصد دارد بهترین تصمیم را برای آینده‌اش که احتمالا در خارج از کشور رقم می‌خورد، بگیرد چراکه او اکنون 28 ساله است و شاید بعدها پیشنهادات خارجی خوب و چنین فرصت مطلوبی را نداشته باشد.


او تاکنون به باشگاه‌های ایرانی خواهانش پاسخ مثبت نداده و در صورتی دور جدید مذاکرات با استقلال و پرسپولیس را آغاز می‌کند که با تیم‌های خارجی به توافق نرسد.


ضمنا شایعاتی در شبکه‌های مجازی پیرامون توافق امیری با استقلال یا پرسپولیس منتشر شده اما در واقع چنین چیزی صحت ندارد و او هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است. امروز صبح نیز یک صفحه اینستاگرامی که گفته می‌شود منتسب به برادر وحید امیری است از توافق رسمی او با پرسپولیس خبر داد ولی این مسئله وجود ندارد و این ملی پوش در حال بررسی پیشنهادات خارجی‌اش است.


این نکته نیز قابل ذکر است که با وجود انتشار اخباری مبنی بر تلاش باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن همزمان وحید امیری و مهرداد محمدی، اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد یکی از این دو بازیکن را به تیم خود اضافه کند که اولویت با امیری است.

دیدگاه‌ها