کد خبر : 1333408 | 25 خرداد 1395 ساعت 00:28 | 152.2K بازدید | 56 دیدگاه

صید بزرگ قلعه‌نویی در نقل و انتقالات

ادینیو به تراکتورسازی برگشت

مهاجم دو فصل قبل تراکتورسازی تبریز برای حضور دوباره در این تیم به توافق نهایی دست یافت.

ادینیو به تراکتورسازی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو ادینیو در فصل 94-93 با به ثمر رساندن 20 گل در 30 بازی برای تراکتورسازی موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کند اما پس از آن با وجود پیشنهاداتی که برای تمدید قرارداد داشت تصمیم گرفت به السیلیه قطر برود و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند.


اما این مهاجم برزیلی در لیگ ستارگان قطر نتوانست نمایش خود در لیگ برتر ایران را تکرار کند و به همین دلیل به همکاری‌اش با این تیم پایان داد تا شایعه بازگشت دوباره‌اش به ایران مطرح شود.

 

ادینیو در هفته‌های اخیر پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی داشت و تراکتورسازی نیز به شدت دنبال بازگشت او بود که امشب این اتفاق افتاد و مهاجم محبوب تبریزی‌ها پس از توافق با سردار آجرلو با عقد قراردادی یکساله به تراکتورسازی پیوست.

 

تراکتورسازی شب گذشته موفق شد محمد ابراهیمی مهاجم گلزن فصل گذشته گسترش فولاد را پس از دو فصل دوباره به تیم خود بازگرداند و حالا با جذب ادینیو انتظار می‌رود خط حمله تیم امیر قلعه‌نویی در لیگ شانزدهم مهار نشدنی باشد.

 

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تایید این خبر گفت: این انتقال حاصل یک هفته مذاکره فشرده با این بازیکن عزیز بود.امیدوارم این خبر بتواند هواداران بزرگ تراکتور را شادمان کند، ما با هم به سوی قهرمانی حرکت می‌کنیم، همه با هم، دست در دست هم، به امید خداوند سالى رویایی خواهیم ساخت.

دیدگاه‌ها