کد خبر : 1333597 | 25 خرداد 1395 ساعت 17:40 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

فردا جدال با آمریکا

پیروزی تیم‌ملی بسکتبال مقابل نماینده مقدونیه

تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین بازی خود در تورنمنت اطلس اسپرت چین مقابل مقدونیه پیروز شد.

پیروزی تیم‌ملی بسکتبال مقابل نماینده مقدونیه

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در نخستین بازی خود در تورنمنت اطلس اسپرت چین به مصاف نماینده مقدونیه رفت و 80 بر 75 پیروز شد.

در این بازی که در سوشو چین برگزار شد درک بائرمن، تیم ملی ایران را با ترکیب بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به زمین فرستاد.

در همان دقایق کوارتر اول مقدونیه 9 بر صفر از ایران پیش افتاد که همین باعث شد درک بائرمن درخواست وقت استراحت کند. بعد از این وقت استراحت رفته رفته ملی پوشان کشورمان تمرکز بیشتری را پیدا کردند و 3 امتیاز جمشیدی آغاز امتیازآوری ایران بود و حساب کار تا 13 بر 13 هم مساوی شد، اما در نهایت این مقدونیه بود که 19 بر 18 کوارتر اول را به سود خود به پایان برد.

در کوارتر دوم وضعیت کاملا به سود ایران بود و شاگردان بائرمن نمایش بهتری نسبت به کوارتر اول داشتند. حامد حدادی هم برای دقایقی جای خود را به اصغر کاردوست داد. روند امتیازآوری خوب ملی پوشان از همان ابتدا آغاز شد و آنها توانستند حریف خود را 26 بر 12 از پیش رو بردارند.

روند حرکتی ایران در کوارتر سوم کاملا برعکس کواتر دوم بود و اشتباهات ملی پوشان در این کواتر بیشتر شده بود. مقدونیه با استفاده از این اشتباهات توانست 22 بر 9 پیروز شود.

در کوارتر چهارم امتیازات کاملا برابر شده بود و دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند و حتی مقدونیه 58 بر 57 هم پیش افتاد، اما در امتیازهای 61 و 64 برابر شد و درک بائرمن با تعویض‌های پیاپی خود به دنبال ترکیب اصلی بود و در سه دقیقه پایانی بازیکنان کشورمان 70 بر 66 پیش افتادند.

ثانیه‌های پایانی اوج حساسیت بازی بود و نتیجه با یکی دو امتیاز اختلاف به سود ایران پیش می‌رفت و در نهایت ملی پوشان کشورمان 80 بر 75 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی کشورمان فردا در دومین بازی خود ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف نماینده آمریکا می‌رود.

دیدگاه‌ها