کد خبر : 1333706 | 26 خرداد 1395 ساعت 03:09 | 194.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح‌مدیربرنامه‌ی‌کنعانی‌درباره‌استقلالی‌شدنش

مدیربرنامه های محمدحسین کنعانی توضیحاتی را درباره پیوستن این بازیکن به استقلال تهران ارائه کرد.

توضیح‌مدیربرنامه‌ی‌کنعانی‌درباره‌استقلالی‌شدنش

مدیربرنامه های کنعانی زادگان درباره حاشیه هایی که پیرامون پیوستن این بازیکن به استقلال مطرح شده، به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: اینکه می گفتند حسین کنعانی با پرسپولیس قرار دارد، یک اشتباه بود که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس رخ داد. مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می کردند او قرارداد دارد و اصلا تحویلش نمی گرفتند. آنها حتی یک تلفن هم به حسین نزدند؛ در حالی که دنبال جذب مدافعان دیگر بودند. با توجه به اینکه قرارداد اولیه او با پرسپولیس در حضور خودم امضا شده بود، می دانستم 2.5 سال قرارداد دارد.


مهدی خرمی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: زمان مدیریت رویانیان در پرسپولیس کنعانی به پرسپولیس پیوست اما شرایط خوبی نداشت و برای اینکه از نظر روحی وروانی در شرایط مطلوبی قرار بگیرد، رویانیان او را به پرتغال فرستاد. در پرتغال هم شرایط برایش مطلوب نبود؛ تا جایی که به خاطر مشکلات مالی کیک و شیرکاکائو می خورد! در نهایت هم پدرش برایش پول فرستاد و بلیت برگشت گرفت و به ایران آمد. قرارداد کنعانی با پرسپولیس زمانی که او برای خدمت سربازی راهی ملوان شد، تمام شده بود.


او همچنین می گوید: پرسپولیسی ها فکر می کردند که کنعانی با آنها قرارداد دارد و با او کاری نداشتند. زمانی که فهمیدند قرارداد ندارد، فشار آوردند که او را جذب کنند. ما دوبار به باشگاه رفتیم که بار اول ترکاشوند حضور نداشت و بار دوم جلسه ای را تشکیل دادیم. در آن جلسه پیشنهاد مالی که به حسین به عنوان یک بازیکن ملی پوش دادند، معقول نبود. البته مشکل کنعانی با پرسپولیس پول نبود، او اعتقاد داشت شان مرا حفظ نکردند. این مسائل باعث ناراحتی اش شده بود و تصمیم گرفت از بین پیشنهادهایش یکی را انتخاب کند.


خرمی در پایان می افزاید: با توجه به اینکه کنعانی در راه جام جهانی روسیه عضو تیم ملی فوتبال است، می خواستیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. یک پیشنهاد 900 هزار یورویی از چین وجود داشت. این پیشنهاد از طریق آقایی به نام پتریکا که از دوستانم است، به دست ما رسید اما در نهایت با توجه به اینکه با علیرضا منصوریان در تیم امید کار کرده بود و منصوریان نیز او را دوست داشت، تصمیم گرفت به استقلال بپیوندد.منصوریان هم روی حساب بازی هایش در ملوان او را انتخاب کرد، چون او در پرسپولیس رزومه ای نداشت و در ملوان رشد کرد. الان هم کنعانی مشکلی با هواداران پرسپولیس ندارد. او بازیکن استقلال است و باید برای این تیم با تمام وجود بازی کند ولی هواداران پرسپولیس را نیز دوست دارد و آرزوی موفقیت هردو باشگاه را می کند.

دیدگاه‌ها