کد خبر : 1334203 | 28 خرداد 1395 ساعت 08:00 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آمریکا به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا

تیم ملی آمریکا موفق شد با غلبه بر اکوادور به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا صعود کند.

صعود آمریکا به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"،‌ آمریکا که خود میزبان رقابت‌هاست،‌ امید زیادی از پیش از این رقابت ها به کسب نتیجه داشت و حالا شاگردان کلینزمن در موقعیت خوبی قرار گرفته اند تا بتوانند یک نتیجه تاریخی رقم بزنند. کلینت دمپسی، ستاره ی میدان در این دیدار بود و توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز برای هم تیمی‌اش ارسال کند.


بازی با برتری آمریکا آغاز شد و شاگردان کلینزمن سعی کردند برتری خود را به حریف دیکته کنند که در نهایت در دقیقه 22 روی سانتر خوب وودز، دمپسی با یک ضربه سر دروازه اکوادور را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. 5 دقیقه پس از این گل، دمپسی این فرصت را داشت که اختلاف را دوبرابر کند ولی ضربه او توسط دروازه بان مهار شد. بازی تا پایان نیمه اول پایاپای پیش رفت و در نهایت با همان نتیجه 1-0 در این نیمه به پایان رسید.

 

1120236

 


نیمه دوم را اکوادور بهتر آغاز کرد و موقعیت‌هایی نیز ایجاد کرد که ضربه آخرهای بازیکنان این تیم دقیق نبود و راه به جایی نمی‌برد. در همان اوایل نیمه دوم بود که آنتونیو والنسیا دو کارته شد و از زمین اخراج شد و جونز نیز به خاطر مشت زدن به بازیکن اکوادور مستقیما با کارت قرمز روبرو شد. پس از ده نفره شدن دو تیم،‌ کمی اوضاع به نفع آمریکا چرخید تا اینکه شاگردان کلینزمن در دقیقه 65 موفق شدند روی پاس دمپسی و ضربه خوب زاردس،‌ گل دوم را نیز وارد دروازه اکوادور کنند.


با این حال اکوادور نا امید شد و حملاتش را گسترش داد تا 9 دقیقه پس از گل زاردس،  آرویو با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه توانست یک گل را جبران کند. پس از این گل اکوادور تلاش زیادی برای زدن گل مساوی کرد ولی دفاع منطقی آمریکا در نهایت نتیجه را به نفع میزبان رقم زد.
بدین ترتیب آمریکا در نیمه نهایی باید منتظر نتیجه دیدار آرژانتین و ونزوئلا باشد تا حریف خود را بشناسد.

دیدگاه‌ها