کد خبر : 1335317 | 01 تیر 1395 ساعت 12:19 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر جلالی این تیم را انتخاب کردم

حمودی: سن بازیکنان پیکان بالا نیست

هافبک جدید تیم پیکان اعلام کرد به خاطر حضور مجید جلالی به این تیم پیوسته است.

حمودی: سن بازیکنان پیکان بالا نیست

علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حضورش در پیکان، شرایط این تیم، انتقادهایی که به مسن بودن بازیکنان پیکان می شود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام دادکه در ادامه آمده است:


با جلالی کار کرده بودم


من قبلا با مجید جلالی کار کرده بودم و وقتی پیشنهاد پیکان به دستم رسید، این تیم را انتخاب کردم. پیکان محیطی آرام دارد و خوشحالم که با این تیم به توافق رسیدم. امیدوارم بتوانم برای پیکان مثمرثمر باشم.


دوست داشتم در سپاهان بمانم


من سپاهان را دوست داشتم. نسبت به هواداران این تیم واقعا تعصب دارم و علاقه مند بودم در اصفهان به فوتبالم ادامه دهم اما مسئولان باشگاه مرا نخواستند. در جلسه‌ای که داشتیم برای جدایی به توافق رسیدیم. به هر حال آرزوی موفقیت می‌کنم.


از فولاد پیشنهاد جدی داشتم


از چند تیم پیشنهادهایی داشتم. یکی از این تیم ها فولاد بود اما ترجیح دادم بار دیگر شاگرد مجید جلالی شوم و با او در پیکان کار کنم.


پیکان پیر نیست


من فکر نمی کنم میانگین سنی بازیکنان جدید پیکان بالا باشد. جلالی مربی باتجربه ای است و به خوبی می داند چطور باید تیمش را ببندد. او با علاقه بازیکنان مورد نظرش را جذب می کند و شرایط خوبی را برای پیکان رقم می زند.


فقط برای بقا نمی جنگیم


پیکان تازه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده اما هدفمان به هیچ عنوان این نیست که در لیگ بقا پیدا کنیم. می توانیم در جدول رده بندی جایگاه خوبی برای خودمان دست و پا کنیم. امیدوارم به اهدافمان برسیم.

دیدگاه‌ها