کد خبر : 1335588 | 02 تیر 1395 ساعت 10:47 | 81.8K بازدید | 0 دیدگاه

حق با برانکو است نه کی‌روش؛

لغو اردویی که پیش بینی نشده بود! (سند)

در تقویم هایی که توسط سازمان لیگ برتر در اختیار باشگاه ها قرار گرفته بود و قرار بوده باشگاه ها در مورد آن نظر دهند اردوی تیم ملی در تیر ماه پیش بینی نشده بود.

لغو اردویی که پیش بینی نشده بود! (سند)

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که در این تقویم می بینید در بیستم تیر قرار به قرعه کشی بازی های لیگ برتر است و هم چنین در روز اول مرداد شاهد برگزاری سوپر لیگ خواهیم بود و ششم مرداد نیز شانزدهمین دوره لیگ برتر آغاز خواهد شد.


ایضا در این تقویم واضح و مبرهن است اولین اردوی تیم ملی از دوم تا شانزدهم شهریور پیش بینی شده است. به واقع این اولین تعطیلی لیگ برتر است که بعد از برگزاری چهار هفته از مسابقات به بهانه اولین بازی تیم ملی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی پیش بینی شده است.


بعد از تنش های به وجود آمده میان کی روش و برانکو سرمربی تیم ملی گفته بر اساس قوانین فیفا تیم ملی را چهار روز پیش از بازی با قطر به اردو می برد و ظاهرا در اجرای تصمیم خود مصر است.


البته در این تنش باید حق را به برانکو و دیگر باشگاه ها داد چرا که هم اکنون فصل آماده سازی تیم ها است و اگر قرار به عدم حضور ملی پوشان در تمرینات تیم های باشگاهی باشد و آنها تنها پیش از اولین بازی لیگ برتر نه روز در اختیار باشگاه ها قرار گیرند هیچ سرمربی ای نخواهد توانست بین ملی پوشان و دیگر بازیکنان هماهنگی و هارمونی ایجاد کند. از همه مهمتر در همه جهان ملی پوشان تمرینات بدنسازی را در باشگاه ها انجام می دهند و در تمرینات تیم ملی برگزار کننده تمرینات تاکتیکی و هماهنگی خواهند بود.


اگر چه کی روش می گوید از ماه ها قبل برگزاری این اردو را برنامه ریزی کرده بود اما سوال اینجاست آیا باشگاه ها با آن موافقت کرده بودند؟ کدام مربی باشگاهی حاضر می شود ملی پوشانش را تنها 9 روز پیش از اولین بازی لیگ برتر در اختیار بگیرد؟ آیا صرف نامه دبیر کل به باشگاه ها برای برپایی اردوی تیم ملی باید به معنی موافقت باشگاه ها تعبیر شود؟ از همه مهمتر اگر سازمان لیگ برتر موافق به برگزاری چنین اردویی بود چرا این اردو را در تقویم پیش بینی نکرده است در حالی که دیگر اردوهای تیم ملی تا پایان بازی ها پیش بینی شده است؟


کی روش دلش برای تیم ملی می طپد اما به نظر می رسد هر آن چه دوست دارد می خواهد در تیم ملی پیاده کند حتی اگر ملی پوشان پیش از شروع فصل یک جلسه هم با تیم باشگاهی تمرین نکنند! این زیاده خواهی و غیر منطقی است. اگر او می گوید منوی فوتبال ایران باز است به لطف لیگ برتر و تلاش باشگاه ها و مربیان وطنی است. حال این سوال پیش می آید چرا این باشگاه ها و مربیانش قابل اعتماد نیستند که کی روش می خواهد برای ملی پوشان خودش تمرین بدنسازی بگذارد؟

 

1121627

دیدگاه‌ها