کد خبر : 1336115 | 04 تیر 1395 ساعت 16:43 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

در نامه ای سرگشاده

وداع احساسی موراتا با هواداران یوونتوس

آلوارو موراتا که دو فصل درخشان را در یوونتوس سپری کرده بود، به خواست رئال مادرید دوباره به تیم سابق خود بازخواهد گشت.

وداع احساسی موراتا با هواداران یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان 2014 با رقم 22 میلیون یورو از رئال به یوونتوس پیوست اما بر اساس بندی در قرارداد او، رئال می توانست تابستان امسال با پرداخت 30 میلیون یروو دوباره موراتا را به خدمت بگیرد. دو روز پیش رئالی ها رسما اعلام کردند که این بند را فعال خواهند کرد و بدین ترتیب از 1 جولای موراتا بار دیگر رئالی خواهد بود.

 

1120070

 

موراتا که در تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 درخشش خوبی داشته و تا بدینجا سه گل به ثمر رسانده، در نامه ای خطاب به هواداران یووه از آنها خداحافظی کرد:" سلام به همگی. نوشتن این نامه آسان نیست. در ابتدا می خواهم تشکر کنم از همه کسانی که من را باور داشتند و به من ایمان داشتند. من در یوونتوس و تورین بسیار خوشحال بودم.

با تشکر از رییس آنیلی، پاول ندود، جان الکان ، جوزپه ماروتا و بالاتر از همه فابیو پاراتیچی و خاویر ریبالتا. و همه کسانی که برای این باشگاه زحمات زیادی می کشند. کارکنان، پزشکان، فیزیوتراپ ها، آشپزها، تیم امنیت و به طور خلاصه تشکر از تمام مجموعه یوونتوس  و البته تشکر از هوادارن این تیم در سراسر دنیا برای عشق بی قید و شرطی که به من داشتند.

از مربی تیم تشکر می کنم که کمک کرد من بازیکن بهتری بشوم و کاپیتان تیم که مراقب من بود و تمام هم تیمی هایم که روزهایی فوق العاده را با آنها سپری کردم. برنده شدن با آنها تماشایی بود. من همچنان عضوی از این باشگاه و تاریخ آن هستم و هر جا که بروم با غرور خواهم گفت همیشه یک یوونتوسی هستم. یک بار دیگر تشکر می کنم که اجازه دادید عضوی از این خانواده باشم."

 

 

دیدگاه‌ها