کد خبر : 1336476 | 06 تیر 1395 ساعت 00:50 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: خط حمله اسلواکی مثل لهستان است

سرمربی آلمان معتقد است اسلوواکی در مقایسه با ایرلند شمالی قوی‌تر است.

لوو: خط حمله اسلواکی مثل لهستان است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی تیم ملی آلمان مقابل تیم ملی اسلوواکی ساعتی پیش یواخیم لوو در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.
 
جروم بواتنگ در بازی برابر اسلواکی می‌تواند بازی کند؟


-می‌تواند. وضعیت ساق پای مصدومش در تمرین آخر خوب بود و مشکلی نداشت. او تمام تمرینات داده شده را انجام داد بدون هیچگونه درد یا ناله‌ای.


کاپیتان باستین شواین‌اشتایگر چطور؟ می‌تواند از ابتدا بازی کند؟


-باستین در مسیر خوبی قرار دارد و مدام بهتر، ایمن‌تر و با اعتماد بنفس‌تر هم می‌شود. او طی روزها و هفته‌های اخیر روی کمبودهایش کار کرده است. آخرین باری که از ابتدا بازی کرد ژانویه بود اما همیشه می‌شد روی استفاده از او در ترکیب حساب کرد، اما بصورت پاره وقت. بهرحال حضور او در این تورنمنت برای ما مهم است.

 

 

1121544


 

درمورد ترکیب فردا چه اطلاعاتی می‌توانید بدهید؟


-قطعا یکی دو تغییر وجود خواهد داشت، اما همچنان در حال فکر کردن روی چینش نهایی هستم.


از اسلواکی چه انتظاری دارید؟ با توجه به اینکه قبل از شروع یورو 3 بر 1 به این تیم باخته بودید؟


-اسلواکی یک حریف کاملا متفاوت از ایرلند شمالی است، یک حریف قدرتمندتر که مقابل آنها آنقدری که برابر ایرلند شمالی فرصت داشتیم، فرصت نخواهیم داشت. آن بردی که در بازی‌های دوستانه قبل از یورو به دست آوردند، اعتماد به نفس مضاعفی هم به آنها داده است. اما فردا منتظر یک حریف تا حدودی دفاعی هستم. برای همین باید راه حل‌های مناسبی داشته باشیم که البته از پس آن بر خواهیم آمد. آنها در خط حمله هم از نفرات خوبی برخوردارند، درست مثل لهستان. اما ما خودمان هم باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.


در مورد چمن جدید ورزشگاه لیل چه نظری دارید؟


-بهر صورت بهتر از بازی که مقابل اوکراین داشتیم و پر از ناهمواری بود، شده است. ما بهترین ملزومات را برای بردن این بازی در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها