کد خبر : 1336544 | 06 تیر 1395 ساعت 12:36 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: پیشنهاداتم را به خاطر پرسپولیس رد کردم

هافبک جوان تازه وارد پرسپولیس که قابلیت بازی در پست مهاجم را نیز دارد با حضور در هیات فوتبال قرارداد دو ساله اش را با این تیم رسمی کرد.

انصاری: پیشنهاداتم را به خاطر پرسپولیس رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در این باره گفته: طبق روال داریم تمرینات فشرده ای انجام می دهیم. در این 10، 15 روز شرایط بدنی بهتری پیدا کردیم. اردویی که پیش رو داریم خیلی می تواند به آمادگی پیش از فصل کمک کند.


انصاری در مورد واکنش برانکو به حضور او نیز گفت: آقای برانکو به من لطف دارد. این صحبت ها مسئولیت مرا سنگین تر می کند. من تلاشم را می کنم که جوابگوی این همه لطف و محبت هواداران و برانکو باشم. همه تلاشم را می کنم که بهترین بازی را انجام بدهم. امیدوارم چیزی باشم که از من انتظار دارند.


او در مورد شرایط بازی اش گفت: مهاجم بازی کردم. فصل قبل توانستم گل هایی هم بزنم. پست های مختلف بازی کردم. به نظر سرمربی بستگی دارد که در کجا از من استفاده کند. من فصل قبل هافبک و مهاجم بودم.


وی ابراز امیدواری کرد با هواداران این تیم به موفقیت در فصل پیش رو دست یابند: فکر می کنم این هواداران که ما می بینیم شاید تیم های لیگ برتری در بازی های رسمی شان این هواداران را نداشته باشند. این بزرگی پرسپولیس نشان می دهد. این انگیزه مضاعف به ما بازیکنان می دهد و تلاش بیشتری می کنیم.


او در پاسخ به شرایط مالی اش برای پرسپولیس گفت: وقتی دل چیزی می گوید و حسی که از دوران کودکی دارید من پیشنهادهای خیلی زیادی داشتم و مالی خوبی بیشتر از این شاید دو برابر از این قیمت پیشنهاد داشتم. به موقعش می گویم ولی با دو برابر این مبلغ که در پرسپولیس امضا کردم پیشنهاد داشتم. دوست داشتم در این تیم با هوادارانش بازی کنم و خیلی زود بدون اینکه برای من مسائل مالی مهم باشد قرارداد را امضا کردم.

دیدگاه‌ها