کد خبر : 1336548 | 06 تیر 1395 ساعت 12:43 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاییچ :ایران یک قدرت در والیبال جهان است

«زوران گاییچ» سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران به یک تیم قدرتمند در دنیای والیبال تبدیل شده است.

گاییچ :ایران یک قدرت در والیبال جهان است

به گزارش "ورزش سه " و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، «گاییچ» صربستانی که در سال 2007 میلادی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران را به عهده داشت، گفت: ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر به یک قدرت ها والیبال جهان تبدیل شده است.

 

وی در مورد حضور ایران در المپیک و درصد شانس موفقیت والیبال ایران در ریو گفت: به نظر من هفت تیم در جهان قدرت نزدیک به هم دارند و در مسابقات مختلف موفقیت هایی را کسب می کنند. اما تیمی که دارای انسجام، برنامه ریزی و سازماندهی مناسب تری داشته باشد در المپیک موفق تر خواهد بود.وی به نام این هفت تیم اشاره ای نکرد، اما گفت: فدراسیون والیبال ایران در سال های اخیر به موفقیت هایی دست یافته است و در صورت برنامه ریزی برای تداوم این مسیر به موفقیت های چشمگیری می رسد.

 

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در ششمین و آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی برابر صربستان، صدرنشین این رقابت ها مغلوب شد.هفته دوم لیگ جهانی والیبال در گروه سوم سطح یک که از روز پنج شنبه سوم تیرماه در بلگراد با دیدار ایران و بلغارستان آغاز شد.جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و فرانسه در هفته سوم و پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال میزبان هستند. ملی پوشان کشورمان در هفته سوم با تیم های صربستان، ایتالیا و آرژانتین مسابقه می دهند.

دیدگاه‌ها