کد خبر : 1336557 | 06 تیر 1395 ساعت 12:55 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: پایه تجربه کنار آمدن با وجهه جدیدش را دارد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است که دیمیتری پایه تجربه کافی برای کنار آمدن با وجهه ی جدیدی که پیدا کرده را دارد.

دشان: پایه تجربه کنار آمدن با وجهه جدیدش را دارد

به گزارش "ورزش سه"،‌ در حالی که انتظار می‌رفت بار فرانسه در یورو 2016 را پل پوگبا و آنتوان گریزمان به دوش بکشند، این دیمیتری پایه بوده که تا به اینجا ستاره آبی‌ها بوده و دو گل در دو بازی ابتدایی به ثمر رسانده است.حال دشان عنوان کرد که ستاره 29 ساله تجربه کافی برای اینکه بتواند با وجهه جدیدی که در دنیای فوتبال پیدا کرده کنار بیاید را دارد.

 

1119973

 


او گفت:" وقتی به یک بازیکن وجهه جدیدی می‌دهید، ذهن او را درگیر می‌کنید و معمولا او را پایین می‌کشید و از نو می‌سایزد. من از عملکرد دیمیتری تا به اینجای کار خیلی خوشحالم. او تاثیرگذاری فوق‌العاده ای داشته و از بازی کردن لذت می‌برد. از همه سو از او تمجید می‌شود و او شایسته این تمجیدات است. از ابتدای هفته تلاش کرد تا بتواند سطح بازی اش را حفظ کند. ممکن است برعکسش هم رخ دهد، وقتی از یک بازیکن تعریف می‌کنید و برچسب قهرمان رویش می‌زنید، ممکن است برایش دردسر ساز شود و نتواند با آن کنار بیاید. بنابراین روبرو شدن با آن کار سختی است ولی دیمیتری جوان نیست. او می‌داند در چند سال گذشته چه کارها کرده و در چه سطحی قرار دارد. او نمی‌خواهد به آسانی تسلیم شود."

دیدگاه‌ها