کد خبر : 1336579 | 06 تیر 1395 ساعت 14:09 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پرویز هادی در رده‌بندی

کریمی به فینال جام کشتی سرکسیان رسید

دومین روز از رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکسیان از امروز (یکشنبه) در شهر واندازور ارمنستان آغاز شد.

کریمی به فینال جام کشتی سرکسیان رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکسیان از دیروز (شنبه) در شهر واندازور ارمنستان در حال برگزاری است. در رقابت های روز دوم (یکشنبه) این تورنمنت، علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم و پرویز هادی و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به میدان رفتند که نتایج رقابت های آن ها تاکنون به شرح زیر است:



در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کومیکه آلاداشویلی از گرجستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر یک آرسن علی موسی علی اف نفر دوم جام یاریگین در سال ۲۰۱۶ از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کریمی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل ولادیسلاو والیف نفر سوم روسیه و جام یاریگین در سال ۲۰۱۶ و قهرمان جوانان جهان به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.



در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور اول مقابل وایچیک یقیزاریان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل گئورگی ساکانالیدزه از گرجستان شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد. در همین وزن پرویز هادی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم والری بیدویف از روسیه را ۱۰ بر صفر شکست داد. و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با برنده مسابقه لوان بریانیدزه از ارمنستان و دانیلو کارتاویل از اوکراین روبرو می شود.

دیدگاه‌ها